Videobloggar

Videoblogg ShakyLeggy

Idag kommer en efterlängtad videoblogg med ett lite tuffare benpass. Detta pass fokuserar på att öka din rörlighet och jobba i nya djupa vinklar. Jag stretchar aldrig utan lägger in rörlighetsträning i min vanlig styrketräning precis som de riktigt djupa knäböjen och utfallen med foten i bandet som jag visar i filmen.

Om du vill ha mer träning för lår och rumpa har jag filmat Cardiass och 500-passet i klippen nedan. Feedbacken efter dessa pass har varit enorm så jag rekommenderar er verkligen att köra dom om du inte provat än. Jag rekommenderar att alla ska köra minst ett benpass i veckan!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

9 Kommentarer

  • Svara Johanna 22 juli, 2014 at 17:31

    Hejsan! Jag undrar om det är vanligt att gå upp i vikt när man börjat träna. Satsar mycket på styrketräning nu och ibland intervaller. Vill inte gå upp mera, 3 kg räcker. Hade hoppats gå ner 4 kg. Har tränat av och an i några år, regelbundet från maj.
    Tack för en jätte bra blogg!

    [Svara]

  • Svara Lofsans ShakyLeggy och Cardiass 2.0 | Camilla tränar 22 juli, 2014 at 19:17

    […] ”Lofsan” videobloggar idag sitt pass Shakyleggy och i samma inlägg hittar man  500-pass och Cardiass 2.0. Perfekta pass för den nedre […]

  • Svara Anna 22 juli, 2014 at 23:14

    Hej Lovisa! Vad är det fina med att hålla i trx:en med armarna i benböjshoppen? Alltså vilka mervärden ger det till övningen? Hoppas du svarar på min fråga 🙂

    [Svara]

  • Svara linnea 23 juli, 2014 at 21:02

    Hej! Jag körde halva cardiass för det var ett så himla tufft pass. Sen gjorde jag andra övningar. Ska fortsätta träna tills jag klarar hela. Gud vilken träningsvärk jag har nu. Dina videobloggar är så uppskattade och jag får så mycket inspiration av dina träningsförslag. Så tack så mycket!

    [Svara]

  • Svara L 24 juli, 2014 at 15:25

    Hej!

    Här kommer ett tips till alla som behöver en “spark i baken” och bor i Stockholmsområdet. Just nu tävlar Balance ut gratis träningskort. Läs mer på deras facebooksida (/balancetraining)

    Ha en fin dag!

    [Svara]

  • Svara Mikaela 25 juli, 2014 at 12:04

    Riktigt bra klipp!

    [Svara]

  • Svara Gunilla 25 juli, 2014 at 16:26

    Shaky Leggy var både utmanande och jättekul! Perfekt semesterpass med bara TRX. Tack!
    Gunilla

    [Svara]

  • Svara Sweaty shakyleggy | Beatatjata 3 augusti, 2014 at 14:09

    […] sommaren. Har ni testat? Jag körde 500 rep-passet på Holmen för några veckor sen och nu precis Shakyleggy… 30 minuter svettfest utan dess like! Det går långsamt och jag får använda en hel del armstyrka […]

  • Svara Ann-Louise 6 augusti, 2014 at 13:19

    Herre min gud! Har precis avslutat Shakyleggy och jag kunde knappt stå upp i duschen efteråt. Tuffaste pass jag har gjort på länge. Tack! 🙂

    [Svara]

  • Lämna kommentar