Träning, Videobloggar

Videoblogg om pulshöjare och att effektivisera träningen

[videofyme id=”670779″ width=”500″ height=”320″]

 

Här är ett önskeinlägg om hur man kan göra för att effektivisera styrketräningen och samtidigt konditionsträna. Detta är hemligheten till att jag och flera av mina PT-kunder inte behöver träna så många pass. Vi tränar stenhårt när vi väl tränar. Ni som vill ha med rumpträning får en liten del också. 🙂

Det kommer fler videobloggar med era önskningar på tema de närmaste dagarna!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

15 Kommentarer

  • Svara Camilla 8 november, 2012 at 09:06

    Hej Lofsan!
    När kommer fortsättningen på den där videosnutten när du gör 50 upprepningar på olika övningar? Blev väldigt taggad att göra samma sak men skulle vilja se hur dom sista övningarna ska gå till!
    Tack för att du gör så att man blir sugen på att träna:)

    [Svara]

    Lofsan Reply:

    Den går inte atta ladda upp men du kan googla lofsan och sen namnet på övningen så bör det komma upp filmer.

    [Svara]

  • Svara maria 8 november, 2012 at 10:41

    Hej, kan inte se dina videoinlägg, Vet du vad det kan bero på ?

    [Svara]

    Lofsan Reply:

    Surfar du med mobil eller dator? Vilken typ och vilken webläsare?

    [Svara]

  • Svara Jennie Thelin 8 november, 2012 at 14:32

    Oj va peppad jag blev att testa det här!
    Jag är precis inne i en period då jag tänkt förbränna lite extra kalorier så det här blir nog perfekt för mig att krydda styrkepassen med.
    Tusen tack för inspirationen.

    [Svara]

  • Svara Annah 8 november, 2012 at 17:01

    Tusen tack för tips! Nu kan jag verkligen effektivisera mina 30 minuters lunchträningar =)

    [Svara]

  • Svara Johanna Å 8 november, 2012 at 18:09

    Jag blir så glad när jag läser dina tips! Det här ska jag verkligen testa. Har kört din och Claras 400 rep. pass. Grymt!

    [Svara]

  • Svara Anna 8 november, 2012 at 20:50

    Hej! Du är toppen! Gör du pulshöjarna mellan seten när du kör benträning också, tex om du gör 3 set benböj?

    [Svara]

  • Svara Ett hemmagym värt sin vikt i bly | Anna Jansson 8 november, 2012 at 22:03

    […] såg ett klipp hos Lofsan som kombinerade styrketräning med pulsträning. Jag var nära att ge mig iväg till gymmet men […]

  • Svara Anna Margareta 9 november, 2012 at 00:54

    Så himla bra. Vilket tips! Tack för att du delar med dig.

    [Svara]

  • Svara Birgitta 9 november, 2012 at 09:20

    Men så bra, tack för tipset! jag undrar hur många olika övningar per muskelgrupp ni brukar köra per pass?

    [Svara]

  • Svara Hanna 9 november, 2012 at 09:44

    Tack för grymt tips. Körde igår innan ett yogapass och räckte med 25min supereffektivt för jag blev tokslut. Perfekt när man har kort om tid

    [Svara]

  • Svara Lisa 9 november, 2012 at 11:05

    Åh vad smart! Precis de där övningarna gör vi ju på tabatan men jag har aldrig tänkt på att man kan slänga in det i ett styrkepass också. Tack för tipset 🙂

    [Svara]

  • Svara Erica 10 november, 2012 at 23:28

    Men vad smart! Bra tips!

    [Svara]

  • Svara Johanna 14 november, 2012 at 08:33

    Jag har sjuk träningsvärk efter passet jag körde igår med dessa övningar mellan varje set. Och helt slut efteråt blev jag, härlig känsla! Tack för inspirationen 🙂

    [Svara]

  • Lämna kommentar