Lofsan

Videoblogg om magträning

Här ett filmklipp med några tankar och övningar om magträning och hur jag har tänkt kring utvecklingen av min bålstyrka efter mina graviditeter.

[videofyme id=”681079″ width=”500″ height=”320″]

Previous Post Next Post

You Might Also Like

5 Kommentarer

  • Svara Åsa i Falun 18 november, 2012 at 22:08

    Jättebra inlägg! Jag lär mig så mycket om kroppen och om träning av dig!

    [Svara]

  • Svara Mathilda 18 november, 2012 at 22:11

    Tusen tusen tack för dina underbara videobloggar. Jag bor i glesbygd och tränar mycket hemma så dina övningar är guld värda.
    I morgon efter jobbet kör vi den här;)

    [Svara]

  • Svara Pernilla 18 november, 2012 at 23:10

    Oj! Den kändes! Mer än jag trodde…
    Vet att du sagt detta nån gång, men jag minns inte, vart har du köpt dina hantlar?

    Tack för inspiration!
    /P

    [Svara]

  • Svara Aniika 19 november, 2012 at 14:57

    Perfekt, precis vad jag behövde. Tack för tips!

    [Svara]

  • Svara Sandra 19 november, 2012 at 18:09

    Tack för alla tips du delar med dig av!
    Jag har, efter 2 graviditeter, fått tillbaka ganska mycket av styrkan i magen och bålen. Magmusklerna på sidan och övre delen av magen tittar fram, men däremot känner jag mig inte lika stark i nedre delen av magen. Har du några bra övningar på hur man får kontakt med den delen utan att göra situps och liknande ? Kör ju mycket planka och rotationsövningar liknande den du visar i klippet. Eller är det bara att fortsätta som jag gör..?

    [Svara]

  • Lämna kommentar