Träning, Videobloggar

Videoblogg om backträning

Pjuuuh! Veckans backpass är avklarat!

Vill du ha förslag på hur du kan lägga upp ditt backpass kan du kolla på dagens videoblogg, direkt från passet!

Backträning är bra för:

1.) styrkan i ben och rumpa
2.) konditionen
3.) pannbenet

Previous Post Next Post

You Might Also Like

8 Kommentarer

  • Svara Ida Heintz 5 januari, 2014 at 16:45

    Hej Lovisa! Jag blev så himla inspirerad av instagraminlägget där du står på händer (eller hand rättare sagt) så jag har bestämt mig för att mitt mål i år ska bli att kunna stå på händer!!! Hur ska jag börja?? Jag var den klumpiga tjejen när jag var liten (och lite rädd) så jag har aldrig kunnat stå på händer ens mot en vägg. Jag har nog aldrig ens försökt om jag ska vara ärlig… Nu är jag betydligt mer fit och är just nu på väg att bygga upp kroppen efter mitt andra barn som föddes i augusti. Tränar enligt Olga Rönnbergs bok just nu. Hur som helst, jag önskar ett ”lär dig stå på händerna”-inlägg! Fast alla andra i hela världen kanske redan kan det, förutom jag… :/

    [Svara]

  • Svara Fokuserad Energi - Lotta 5 januari, 2014 at 16:48

    Vilket härligt upplägg! Tack:)

    [Svara]

  • Svara Lilly 5 januari, 2014 at 18:55

    Hej!

    Tack för tipset, absolut något för mitt Spyfys pass! Idioten helt enkelt som jag kört 1000 gånger på fotbollsträning men denna varianten var något nytt, kul! ;0)

    Lilly

    [Svara]

  • Svara Saras Träningblogg 5 januari, 2014 at 21:03

    Bra upplägg! Det ska jag såklart testa på nästa backpass 😀

    [Svara]

  • Svara Linda 5 januari, 2014 at 23:50

    Något tips på uppvärmning innan?? Svårt att veta när musklerna är redo att explodera!

    [Svara]

  • Svara mari 6 januari, 2014 at 07:27

    Klockrent pass =)

    [Svara]

  • Svara Hanna 9 januari, 2014 at 07:09

    Så där fräsch skulle inte jag se ut efter ett sådant pass

    [Svara]

  • Svara S 20 januari, 2014 at 19:45

    Hej!
    Jag såg på löparskolan i tv4 där du berättade att man skulle ha tre olika pass i veckan om man ville förbättra sin löparteknik. Men inget av de passen var den sträcka som loppet man tränar till. Ska man bara köra intervaller och styrka och aldrig ”testspringa” loppet för att få bästa resultat?

    [Svara]

  • Lämna kommentar