Videobloggar

Videoblogg om armhävningar

Idag har jag haft fullt ös i gymmet hela dagen med PT-kunder och mitt pass för mammor; Kick Ass Mamas. Tiden går väldigt fort framåt när dagen är fullbokad men det var rätt skönt att sitta ner här hemma i soffan nu ikväll. 🙂

När Hans kommer hem lite senare ska jag ut och springa ett av passen i löparskolan, kanske hinner jag få lite sol i ansiktet innan natten. Hemma efter löpningen ska jag köra lite träning med kroppsvikten. I filmen nedan visar och förklarar jag två övningar med kroppsvikten som man kan göra för att bli bättre på armhävningar. Perfekta för hemmaträning!

[videofyme id=”1264690″ width=”500″ height=”320″]

Previous Post Next Post

You Might Also Like

5 Kommentarer

  • Svara Beatatjata 11 april, 2013 at 19:00

    Men Lofsan mitt lilla ostkex!! Det här var ju till MIG, bara MIG MIG MIG!! Helt effing perfect. I love you. jag ska bara kunna röra armarna igen så ska jag öva detta och sen ska jag dedikera mina första riktiga armhävningar till dig. Kyss på naveln!

    [Svara]

  • Svara Agge 11 april, 2013 at 19:59

    Hej! Tack för en inspirerande blogg. Jag uppskattar verkligen videoinläggen med övningar. Har du några roliga bicepsövningar att visa? Tycker just biceps är så svårt att variera.

    [Svara]

  • Svara Anna 11 april, 2013 at 20:10

    Tack för superbra videobloggar! En sak det skulle vara intressant att höra din åsikt om är uppvärmning. Är det viktigt när man kör hemmaträning? Eller är det som med stretch, överskattat?

    [Svara]

  • Svara Ett till försök! | Lajsans Utmaningar 14 april, 2013 at 13:32

    […] 30 “armhävningar” om dagen, som Lofsan hade på sin blogg tidigare i veckan. Klicka HÄR för att komma till inlägget. Om två veckor får vi se vad nästa korta utmaning kan bli! Share […]

  • Svara Morgoneufori! | Beatatjata - Working it out 17 april, 2013 at 07:57

    […] mot stången, räckhäv, rodd, latsdrag, tricepspressar, ryggresningar och negativa armhävningar Lofsan-style (helt grym video om det finns någon mer som kämpar med armhävningarna!). Mellan varje övning […]

  • Lämna kommentar