Lofsan

Videoblogg: magliggande enarmsrotationer

Hur går det för alla er som följer Röhnisch Running School? Att fixa löppassen kanske är lätt än så länge men kom ihåg att utmaningen för många är att hålla sig skadefri. Att styrketräna och återhämta sig ordentligt mellan passen med vila och bra energi i form av protein och kolhydrater är tre viktiga framgångsfaktorer så slarva varken med mellanmålen eller övningarna.

I denna videoblogg berättar jag mer om en rotationsövning, den är inte bara bra för löpare utan för alla som vill förbättra sin hållning.

Previous Post Next Post

You Might Also Like

2 Kommentarer

  • Svara mari 4 oktober, 2013 at 13:15

    Den har jag kört ett par gångar, riktigt bra övning

    [Svara]

  • Svara Elin 5 oktober, 2013 at 09:15

    Hej, rrs10 är så himla roligt, jag har alltid varit en ”jojjo-tränare”, tränar 2-3 veckor bra, sen inget för jag ofta tappar motivationen och drivkraften. Men nu j*klar ska jag träna på för det är ju så roligt. Å vad är inte bättre motivation än när man hänger med i en träningsskola och får både passen planerade och motivation från dig, super! Men jag har dock en fråga: på intervallpassen har jag en tendens att alltid ge allt redan i början och är helt slut de sista. Ska jag dra ner på tempot i början för att orka hållas samma hela passet igenom eller är det okej att man blir trött och tempot blir saktare i slutet? Tack för en superbra blogg 🙂

    [Svara]

  • Lämna kommentar