Lofsan

Veckans fredagsfys

Idag är det fredag, lovely!
 
 Jag har startat dagen ute vid Hammarbybacken. Tillsammans med Maria Forsblom som är reporter på TV4 har vi filmat ett pass som jag kommer att visa och prata om på Nyhetsmorgon på söndag. Jag ska kolla vilken tid jag är i sändning för er som vill titta.
 
 Har ni fredagsfysat idag?
 

Previous Post Next Post

You Might Also Like

8 Kommentarer

  • Svara Carro 26 september, 2014 at 14:50

    Ja, om cykling till och från jobbet räknas. 🙂

    [Svara]

  • Svara Lisa & livet från den ljusa sidan 26 september, 2014 at 15:07

    Ja absolut – ditt gamla pass från inspodagen med varannan övning styrka och varannan puls. Svettigt och gött!
    Kram

    [Svara]

  • Svara Jämtlandshanna 26 september, 2014 at 19:57

    Nej här finns förkylning och halsont kvar i kroppen så jag körde dubbelt på fredagsmyset istället. Får ta igen det en annan fredag 😉

    [Svara]

  • Svara Marja - Baka Sockerfritt 26 september, 2014 at 20:42

    Så spännande och roligt! Det där måste jag se 🙂 Knappt någon träning för mig idag (några minuter hemma), har lite tidsbrist just för tillfället.

    [Svara]

  • Svara Jennysen 27 september, 2014 at 11:46

    Fredagsfyset blev en dressyrtävling som sista träning innan en tävling imorgon. Idag blir det en ridtur ute i skogen för att hålla hästen motiverad! 😀

    [Svara]

  • Svara Sanna 28 september, 2014 at 09:13

    Verkar som att det är 9.40 idag på nyhetsmorgon som gäller?! Tack för all inspiration!

    [Svara]

  • Svara Sara 28 september, 2014 at 09:59

    Kommer du lägga upp de övningar du gjorde i TV4 på söndagsmorgonen?

    [Svara]

  • Svara Caroline 28 september, 2014 at 17:37

    Hej!
    Jag skulle vilja önska ett inlägg om motivation. Jag har nämligen problem på den fronten. Jag har löptränat i ca. 3 år nu och första åren var det jätteroligt och jag älskade att springa och kände hur jag blev starkare. Senaste året har dock resultaten uteblivit. Jag känner mig trött, seg och tung och har verkligen inte det där extra som krävs för att pressa mig det sista. Nu ska jag springa Göteborgsvarvet i vår och vill gärna ha tips på hur jag ska få upp motivationen att träna det som krävs under höst och vinter.
    Och på tal om höst och vinter! Jag läste din fantastiska löpspecial i topp-hälsa. Mycket tips som jag tänker ta till mig men en sak förstod jag inte riktigt. När du skriver att man skall förlänga passen med en km varannan – var tredje vecka (november och februari?), menar du då att man skall springa samma distans igen veckan efter och sedan förlänga ytterligare eller skall man springa långpass, som blir längre och längre, varannan vecka och sedan ett kortare distanspass de andra veckorna Hänger du med på hur jag menar? Lite svårt att uttrycka exakt hur jag menar kanske… =)

    Tusen tack för en fantastisk blogg! Jag tittar in här varje dag och tar till mig jättemycket! Kram Caroline

    [Svara]

  • Lämna kommentar