Lofsan

Triset med samma redskap för baksidan av överkroppen

Ligger du i träning för något längdskidåkningslopp och vill bli starkare i stakningen är denna kombination med tre övningar perfekt för dig. Den passar också bra som extra fokus för baksidan av kroppen. Det är smidigt med samma rep för alla tre övningarna. Kör lättare vikter första gångerna med fokus på:

Övning 1 Rygg
Övning 2 Triceps
Övning 3 Baksida axel

Om du har ett gummiband kan du köra övningen hemma också. Man får vara kreativ när snön töar bort innan 2013. 😉

[videofyme id=”729633″ width=”500″ height=”320″]

Previous Post Next Post

You Might Also Like

6 Kommentarer

  • Svara Sara 30 december, 2012 at 23:54

    Tack fina du!

    [Svara]

  • Svara foraldrafitness 31 december, 2012 at 08:17

    Tidsbesparande övning, det passar mig!

    [Svara]

  • Svara Anna J 31 december, 2012 at 10:45

    Grym kombo. Den ska jag prova nästa gång!

    [Svara]

  • Svara Annika 31 december, 2012 at 12:21

    Jag tänkte fråga dig om hur du tycker att det är att ha eget företag som PT, jämfört med när du var anställd? Du har ju kört det ett tag nu. Vilka är fördelarna? Ev. nackdelar? Jag står själv i vägvalet just nu och vill jättegärna höra din åsikt. Tack för en toppenblogg som jag kollar varje dag!

    [Svara]

  • Svara Kristina 31 december, 2012 at 15:58

    Hej! Grymt inspirerad av din blogg! Ska åka Vasaloppet och har beställt TRX band. Kan man köra dessa övningar med TRX?

    [Svara]

    Lofsan Reply:

    Kul! Nej, inte på detta sätt.

    [Svara]

  • Lämna kommentar