Träning

Träningspass

För er nyfikna publicerar jag här hur förra veckan och denna veckas träning ser ut.

Jag har en vecka kvar på nuvarande upplägg innan jag kommer öka mängden med ytterligare ett styrkepass per vecka. Jag försöker variera konditionsträningen mellan powerwalks och cykling för att optimera effekten och variationen så att det ALLTID är roligt att träna.

Förra veckans träning

Powerwalks 360 min fördelade på 6 tillfällen.

Tisdag SatsBaby (mammabarnträning) 50 min inkl 25 min kondition och 18 min kroppsstyrka

Cykling (spinning) 50 min

Torsdag Styrketräning 50 min Helkroppspass.

Lördag Cykling 50 min

Söndag Styrketräning Helkroppspass 50 min

Denna veckas planerade träning

Powerwalks 60 min per dag i genomsnitt.

Måndag Cykling 50 min

Tisdag SatsBaby 50 min
Cykling 50 min

Torsdag SatsBaby 50 min

Fredag Styrketräning 50 min

Lördag Cykling 50 min

Söndag Styrketräning 50 min

Previous Post Next Post

You Might Also Like

Skriv kommentar

  • Svara Erika 22 november, 2010 at 22:41

    Jag kör oxå SatsBaby 🙂 Körde i Sickla i dag och Medis på onsdag. Var kör du? Några tips för intervallträning med vagnen? Kommer i håg vad jag ska göra ett par minuter sen börjar jag ”strosa” igen.

    [Svara]

  • Lämna kommentar