Träning, Videobloggar

Tabataintervaller för gravida

[videofyme id=”639081″ width=”480″ height=”270″]Min kund Sofia är gravid i vecka 28 med sitt andra barn och kämpar på med träningen. Istället för att hoppa och springa kör hon intervaller med såna här övningar för att konditionsträna. Samtidigt får hon styrka och rörlighet.

Bra blogg har hon också.

Previous Post Next Post

You Might Also Like

5 Kommentarer

  • Svara missagda 4 oktober, 2012 at 13:24

    Heja Sofia!! <3

    [Svara]

  • Svara I min lilla lilla värld 4 oktober, 2012 at 14:34

    Crossfit!!

    Hahaha. Fan va jag tjatar

    [Svara]

  • Svara Ita 4 oktober, 2012 at 15:44

    Hej! Nybliven läsare till din blogg. Vad du är inspirerande och positiv. Själv är jag tvåbarnsmamma och föräldraledig i några månader till. Snart är det dags att börja jobba och få på sig arbetskläder igen. Träningen har väl inte gått riktigt som jag tänkt. Har ca 12 kg kvar och en utstående mage, ser nästan lite gravid ut. Har du några bra tips på hur jag kommer snabbt iform på 4 månader. Svårt att se själv var man ska lägga fokus när tiden är begränsad. Kan endast träna hemma och oftast med båda barnen .

    [Svara]

  • Svara Petra - Jag & mitt liv, med barn, Lchf och träning 4 oktober, 2012 at 20:37

    Ita: har du provat plankan?

    [Svara]

  • Svara Ita 5 oktober, 2012 at 13:32

    Nej

    [Svara]

  • Lämna kommentar