Lofsan, Träning

Sveriges bästa cykelinstruktör!

Jag älskar Yvettes cykelpass. Musiken, intervallerna, peppingen, allt! Nu klockan fyra ska hon köra och jag längtar SÅ MYCKET till hösten då jag kan börja konditionsträna igen! Jag har redan kastat ett öga på höstschemat, det blir en bra höst med bra pass och instruktörer.

Som gruppträningsschemat ser ut just nu kommer prio vara:
Måndagar 11.00 SatsBaby alternativt 06.45 Cykel
Fredagar 06.45 Cykel
Söndagar 16.00 Cykel

Utöver det kommer jag att köra styrka 3 pass per vecka och börja med löpningen successivt allteftersom.

Detta bygger ju på att jag får en självständig bebis som klarar sig med sin pappa, utan mig. Det blir spännande att se hur det kommer att funka.

Previous Post Next Post

You Might Also Like

Skriv kommentar

  • Svara skolfux 5 juli, 2009 at 17:13

    När får man börja träna igen efter förlossningen? Om allt är bra rent fysiskt alltså….Jag börjar oxå längta efter spinning igen nämligen! Älskar spinning!

    [Svara]

    Lovisa Reply:

    Jag brukar rekommendera 4-6 veckor efter en normal komplikationsfri förlossning. Knipövningar och promenader kan man köra i gång med på dag 1. Skillnaden på styrketräning och spinning är ju framförallt svaret på frågan: hur skön är en spinningsadel efter förlossningen… 🙂

    Jag kommer att boka in ett återbesök 4 veckor efter förlossningen hos muttdoktorn så att denne kan kolla att allt dragit ihop sig som det ska därnere. Man vill ju inte at saker och ring ska ramla ut…

    [Svara]

  • Svara jennyn 5 juli, 2009 at 18:54

    Nu har jag lite bilder efter veckan..
    du va gör du i veckan somkommer nu. orkar du röra på dig. eller behöver du stanna hemma?

    [Svara]

  • Lämna kommentar