Lofsan

Stora träningsboken för kvinnor 

Idag fick jag mail från Norstedts som ger ut Jessicas och mina böcker – Stora träningsboken för kvinnor, vår andra bok som Jessica och jag skrivit tillsammans trycks nu för en tredje gång! Det är superroligt att ni är så många som tycker om boken och att ni använder bokens program!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

2 Kommentarer

  • Svara Cissi 12 januari, 2017 at 22:28

    Passen är kanon nu har jag gjort 3:e passet den här veckan.
    Tack för en bra bok

    [Svara]

  • Svara Johanna 13 januari, 2017 at 09:08

    Hej! Lyssnar på träningspodden och måste säga att den är kanonbra, härligt jobbat!
    Jag har en fundering jag undrar om du kan svara på.. har nyss skaffat mig en pulsklocka och här om dagen körde jag ett hårt spinningpass (brukar träna regelbundet men första gången med spinning på länge!). Här hade jag en maxpuls på 197 och brände (enligt klockan) 474 kalorier. Passet var det jobbigaste jag gjort på länge. Sedan ett par dagar efter hade jag en hyfsat lugn fotbollsträning inte ens i närheten så jobbigt som spinningen. Men här hade jag en maxpuls på 182 och brände 498 kalorier.
    Jag undrar hur det kommer sig att det mindre jobbiga passet resulterade i fler brända kalorier. Och hur lika passen verkade vara trots att det ena var sjukt mycket jobbigare.

    Hoppas på någon form av svar.
    Kram!

    [Svara]

  • Lämna kommentar