Lofsan

SatsBaby

En ny arbetsvecka står för dörren och jag har SatsBaby på Sats Stadion som närmaste uppdrag. Jag känner mig så obekväm med ny koregrafi och jag kommer säkert missa lite här och där men som tur är så är mammorna som går på passet världens gulligaste och halshugger mig nog inte. Jag brukar säga att det är nyttigt att kliva ur bekvämlighetszonen då och då och jag kan säga att i dag är jag där!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

3 Kommentarer

  • Svara Johanna 27 februari, 2012 at 10:39

    Lycka till! Du är snart varm i kläderna!

    [Svara]

  • Svara Therese 27 februari, 2012 at 14:29

    Hejsan.

    Tack för tipset med kesellan. Riktigt gott. Men kör du 1% eller 10%?

    [Svara]

  • Svara Therese 27 februari, 2012 at 14:48

    Hej!
    Det kommer säkert att gå jättebra. Är heller ingen höjdare på koregrafi men det brukar lösa sig i slutändan.

    Sedan skulle jag vilja ha lite tips från dig, om du hinner svara.
    Jag behöver lite hjälp med övningar då jag är gravid i vecka 20-21. Jag har tillgång till 2st hantlar på 3kg vardera. 2st 8kgs KB, 1st 12kgs KB och 1st 16kgs KB. En fitnessboll, gummiband samt en roddmaskin. Vill inte köpa mig ett gymkort nu, känns lite onödigt.
    Dock vet jag att jag inte ska swinga eller lyfta för tunga vikter över huvudet eftersom det påverkar bäckenet.

    Frågan är vilka övningar kan jag fortsätta med? Har ju fått en del av bloggen sedan tidigare men jag vill ju också bibehålla lite muskler 🙂
    Jag har tidigare läst att rodd, press och knäböj är ok, men jag behöver mer tips! Sedan funderar jag på hur utfall påverkar bäckenet?

    Ha en underbar dag och tack på förhand!
    Therese

    [Svara]

  • Lämna kommentar