Sixten, Träning

Sats Entré

Vi har precis tränat klart, styrka idag. Jag var stark idag!

Nytt träningsupplägg innebär mer träning men inte lika hårt. Allt för att vara i så pass bra form som möjligt vid förlossningen, det kommer att behövas!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

Skriv kommentar

  • Svara Erika 2 augusti, 2010 at 13:00

    Kan inte du ge exempel (om du inte har gjort det tidigare) på bra övningar för hela kroppen som även jag som inte helt träningsvan kan klara av? Gärna med bilder så att man kan se hur övningen ska genomföras! 🙂 Det skulle vara så himla snällt och värdefullt för min del om du har lust att göra det

    [Svara]

  • Svara Erika 2 augusti, 2010 at 13:00

    Kan inte du ge exempel (om du inte har gjort det tidigare) på bra övningar för hela kroppen som även jag som inte helt träningsvan kan klara av? Gärna med bilder så att man kan se hur övningen ska genomföras! 🙂 Det skulle vara så himla snällt och värdefullt för min del om du har lust att göra det

    [Svara]

  • Svara sofia 2 augusti, 2010 at 15:13

    snyggt jobb :))))) Sånt gillar vi!! Kram

    [Svara]

  • Svara sofia 2 augusti, 2010 at 15:13

    snyggt jobb :))))) Sånt gillar vi!! Kram

    [Svara]

  • Svara Sandra 2 augusti, 2010 at 20:51

    ..och jag skulle gärna vilja ha tips på hur man ska komma igång med magträning efter förlossningen. Hur tidigt kan man börja och med vad? Är i rätt bra form då jag tränat långt in i graviditeten samt känner mig bra i kroppen efter en smidig förlossning för ca 2v sen. Och om du vill dela med dig av andra tips på vad man ska tänka på kring träning efter graviditet.. 🙂 Du har en mysig blogg och ni är en fin familj! Lycka till med bebis nr2.

    [Svara]

  • Svara Sandra 2 augusti, 2010 at 20:51

    ..och jag skulle gärna vilja ha tips på hur man ska komma igång med magträning efter förlossningen. Hur tidigt kan man börja och med vad? Är i rätt bra form då jag tränat långt in i graviditeten samt känner mig bra i kroppen efter en smidig förlossning för ca 2v sen. Och om du vill dela med dig av andra tips på vad man ska tänka på kring träning efter graviditet.. 🙂 Du har en mysig blogg och ni är en fin familj! Lycka till med bebis nr2.

    [Svara]

  • Lämna kommentar