Lofsan

Ryggliggande vandring och pushups på boll

[videofyme id=”458525″ width=”480″ height=”270″]

Två övningar för att stärka bålen. Fungerar både under och efter graviditet också. Sug in naveln!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

4 Kommentarer

  • Svara Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar 4 april, 2012 at 11:05

    Men shit de där såg väldigt jobbigt ut. kan bara se mig själv fara omkring på den där bollen och ha noll koll =) men som med många andra övningar är de träning som gäller.

    sj brukar ja köra en övning som kallas för magdödsrullningen. Är oxå sjukt jobbigt.

    va kul att hittat till din blogg. få lite tips på bra övningar =)

    ha en underbar påsk

    Kram Ninnie

    [Svara]

  • Svara Miss F 4 april, 2012 at 14:16

    Åh vilken bra! Den testar jag i morgon. Du inspirerar verkligen 🙂

    [Svara]

  • Svara Ulrika 4 april, 2012 at 14:24

    Heej =)

    Hitta hit via tv programmet Barn född 2010 =) Då fick vi oxå barn, då födde jag min sjunde son Frej =) Jag Kämpar med min vikt som har jojjat upp och ner mellan alla graviditeter. När jag vänta min tredje son gick jag upp 40 kilo men lyckades gå ner 35 kilo av dem sen så har de jojjats upp och ner… Nu har jag åter igen tagit tag i min kost och träning. Och har sen den 27 feb gått ner 5,5 kg bara att kämpa vidare… Vi har köpt oss ett löparband och ett multigym och det känns kul =) Det enda problemet jag har min mage och rygg som verkligen behöver stärkas upp. Har sne ryggrad och alla rörelser gör ont. Hoppas att jag kan komma till rätta med dessa problem. Ska till kiropraktorn. Jätte kul att hitta din blogg =) Den ger inspiration i min vikt resa =) Tavlan i erat vardagsrum är juu så fin Ni har super fint var är den inköpt ?

    MVH ulrika

    [Svara]

  • Svara Miss F 4 april, 2012 at 18:23

    Du borde ha ett träningspass för oss bloggläsare!!!! Satan så roligt!

    [Svara]

  • Lämna kommentar