Lofsan

Rabattkod på Röhnisch Shape Lizz

Nu är jag hemma igen efter en paradisvecka i Thailand, vilken energiboost efter vintern!

Vi landade i morse och jag hade varit smart nog att inte boka in möten idag utan har istället packat upp, tvättat och hämtat barnen tidigt från förskolan. Med 40 grader skillnad mellan Phuket och Stockholm var det en riktig chock att komma hem.


Idag tänker jag dela med mig av ett kanonerbjudande på en av mina träningsfavoriter, nämligen Röhnisch Shape tights.


Mina favorittights den här vintern har varit Röhnisch Shape Tights Lizz. Dom är i formande och lyftande material, som håller rumpa och lår på plats, jag gillar det både för att det är smickrande och skönt. Modellen Lizz är en 7/8-delsbyxa, det betyder att den inte går hela vägen ner till ankeln men fortfarande är en lång byxa. Jag gillar den längden för att det lilla glappet ger ögat längre ben, samtidigt som det aldrig blir knöligt nedtill. Å andra sidan behöver man ha längre strumpor när det blir kallt.


Reflexer och klöverprintet är både smickrande och snyggt som detaljer tycker jag.


Måndag, tisdag och onsdag den här veckan (alltså 25-27/4) så får du 25% rabatt på dessa tights, i blått eller svart, i Röhnisch webshop. Gå in i webshopen och ange koden LFSLT0416 när du handlar så dras rabatten i kassan!


Röhnisch Shape Tights Lizz till 25% rabatt!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

3 Kommentarer

  • Svara F 25 april, 2016 at 20:29

    Först och främst älskar jag eran podd, så otroligt peppande och inspirerande ni är.
    Jag har en fråga till podden som jag hoppas det är okej att jag ställer här.

    Jag är 22 år och tränar ganska mycket, älskar att åka skidor utför, springa och lyfta tungt. Jag har under flera år tränat mycket, framförallt löpning/spinning och styrketräning. Sedan september har jag tränat väldigt målmedvetet mot lidingöloppet, har följt eran program i stora löparboken för kvinnor både styrketräningen och programmet för att springa 21km under 1:45, vilket gjort att jag fått en fantastisk utveckling.

    För några veckor sedan ramlade jag då jag åkte skidor och bröt smalbenet rätt rejält. Benbrottet resulterade i 2 veckor helt i stillhet och nu väntar 6 veckor med hel gips från tå till knä följt av ytterligare 6 veckor utan risksporter, inga hopp, ingen belastning tyngre än kroppsvikt för benen och ingen löpning, för att sedan försiktigt få smyga igång med löpning igen.

    Jag förstår ju att all träning inte är förgäves men just nu känns det som att allt jobb är i onödan och jag kommer få börja om från noll. Min fråga är vilka tips ni har för att hålla motivationen upp så man inte tappar glädjen för träning men samtidigt inte pressar sig för mycket så komplikationer uppstår i läkningen. Vill ju så gärna kunna åka skidor och springa nästa säsong.

    Kram och tack för en bra podd!

    [Svara]

  • Svara Terese 25 april, 2016 at 21:16

    Hej! Jag undrar vilken storlek du har på dina tights 🙂

    [Svara]

  • Svara Lizette 29 april, 2016 at 19:42

    Vilken härlig och inspirerande blogg.

    [Svara]

  • Lämna kommentar