Lofsan

Pulshöjare som superset del 3

[videofyme id=”567502″ width=”480″ height=”270″]

Skillnaden mellan om du har händerna vända mot ansiktet eller bortåt är hur mycket biceps du vill träna. Händerna mot dig ger mer engagemang av biceps. Kör pulshöjaren bara så högt så att du känner dig trygg med att nudda fötterna.

Previous Post Next Post

You Might Also Like

Skriv kommentar

  • Svara Camilla - Millasträning 10 juli, 2012 at 12:07

    Dina videos är verkligen guld värda! Snart ska även jag våga mig ut i gymmet, bort från grupptränings salarnas trygga vrå;)

    [Svara]

  • Svara Therese 10 juli, 2012 at 15:07

    Hej!

    Ni ser ut att ha det jätte härligt där ni är. Njut, för i stora delar av Sverige är det bara regn.
    Jag blir så inspererad av dig och din träning och jag hoppas att jag någon gång kommer till Stockholm och kan få köra en PT timme med dig:)
    Har en fråga: när du kör superset, hur många gör du då? På denna räknade jag till 29….Eller kör du på tid?

    Ha en fortsatt trevlig semester!!

    [Svara]

  • Svara fanny 26 juli, 2012 at 15:37

    en sak jag aldrig har fattat är det här med intervaller på löpband. hur gör man?? hoppar av i farten såklart men hur kommer man på igen? börjar ni om från 0 eller ska man lära sig hoppa på i fart? blir ju ett jäkla start-stoppande om man ska köra typ tabataintervaller… snälla förklara! 🙂

    [Svara]

  • Lämna kommentar