Lofsan, Röhnisch Running School

Pass 7 Röhnisch Running School

Vill du göra passet tuffare så förlänger du uppvärmningen till 15-20 min och så kan du förlänga tiden efter intervallerna också om du vill. Annars så är min uppmaning som vanligt att du ska ha roligt. Den stora fördelen med intervallträning är att du mentalt går i mål flera gånger jämfört med distanspass där du bara går i mål en gång och det är när du kommer innanför dörren.

Kom ihåg att syftet med hela löparskolan är att bli uthålligare och snabbare och på vägen vill vi minska risken för skador och överansträngning. Följ planen och lyssna på kroppens signaler!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

2 Kommentarer

  • Svara Marie H 19 mars, 2013 at 12:41

    Hej! Vill följa erat schema men jag har fått ont i knä o under knät sv att gå ut för hårt på löpbandet. Jag älskar att springa men ja vet ej hur ja ska gå tillväga i löpträningen.
    Nu under vintern har ja oxå gått o spänt mig när ja varit ute o gått, några tips o idéer motages gärna!
    Ja vill intervallträna! Har bra o nya skor. Kan ja dölja erat schema?

    [Svara]

  • Svara Frida 19 mars, 2013 at 14:28

    Hej Lovisa!
    Har följt din blogg ett bra tag nu och jag såg dig även när du var med i Gladiatorerna. Gillar din blogg enormt mycket och jag blir så himla inspirerad av din blogg! Du är grym! Ha en riktigt bra dag!

    [Svara]

  • Lämna kommentar