Lofsan

Om du har 5 min över

Tränat klart men ändå energi kvar? Testa att lägga in detta korta konditionsblock efter ditt vanliga pass. Välj hastighet efter din förmåga, jämför inte med någon annan än dig själv.

5*45 sek med 15 sek ståvila mellan varje. Ändra fart/lutning i vilan.

1.) Snabb löpning i plant läge.
2.) Löpning i max lutning (15 grader).
3.) Löpning i plant läge.
4.) Löpning i nästan full lutning (10 grader).
5.) Sprinta så snabbt du kan i plant läge.

Garanterar hög efterförbränning och möjlighet till snabb konditionsförbättring. Du ska orka varje moment till 100% men när du är klar med sista momentet ska du vara supertrött.

Lycka till!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

5 Kommentarer

  • Svara Camilla 21 september, 2012 at 23:51

    Låter riktigt kul, 5 min har man ju alltid! Ska ja absolut testa, ska bara skrämma bort min förkylning först.

    [Svara]

  • Svara I min lilla lilla värld 22 september, 2012 at 07:43

    Åh.. Den bilden är SÅÅÅÅ du. Älskar den

    [Svara]

  • Svara elise 22 september, 2012 at 11:53

    Det ska testas på gymmet nästa vecka

    [Svara]

  • Svara Linn 22 september, 2012 at 12:24

    Tack så mycket för tipset! Provade idag på gymmet och det var riktigt kul! Kram

    [Svara]

  • Svara Fem minuter på löpband | Kan du kan jag – nu räcker det! | ShapeMeUp! 5 oktober, 2012 at 17:56

    […] det var inte vilka fem minuter som helst. Jag hittade upplägget hos bodycomf som hittat det hos Lofsan. Jag började hela träningen med ett CX Works-pass som faktiskt inte var så jobbigt som det […]

  • Lämna kommentar