Lofsan

Ny vecka

Det känns ju superlyxigt med en kortvecka denna vecka. I och för sig jobbar jag på söndag också men visst är det mycket måndagskänsla idag? 🙂

Jag har kört ett pass på gymmet med intervaller och styrka för rygg och biceps.

För er som vill ha inspiration till löpbandsintervaller:

8*45 sekunder med start på 10 km/h och så höjer man ett steg efter varje omgång så länge som man orkar. Vi kör från 10 till 18km/h.

2 stycken tabataintervaller à 4 min med 20sekunder/10sekunder på 17 km/h.

Nu är det dags att jobba lite med PT-kunder här på Rosa Skrot. En mycket bra dag!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

6 Kommentarer

  • Svara Junitjej 2 april, 2013 at 20:43

    Jag vill verkligen bli som dig i kroppen. Hur ska jag lyckas?

    [Svara]

  • Svara En trogen läsare 3 april, 2013 at 13:32

    Jag undrar hur lång tid tog hela passet. Hur många styrkeövningar brukar du köra efter ett sådant intervall?

    [Svara]

  • Svara anneli 3 april, 2013 at 14:28

    8*45 sekunder med start på 10 km/h och så höjer man ett steg efter varje omgång så länge som man orkar. Vi kör från 10 till 18km/h.

    Hur länge vilar du emellan varje 45 sekundare?

    MVH Anneli

    [Svara]

    Lofsan Reply:

    15 sekunder. 🙂

    [Svara]

  • Svara Anna 6 april, 2013 at 11:56

    Kör du stående vila mellan intervallerna eller lägre tempo?

    [Svara]

    Lofsan Reply:

    Stående.

    [Svara]

  • Lämna kommentar