Lofsan

Mina 5 favoriter för magen

I dagens videoblogg visar jag 5 stycken favoritövningar för magen. Den första övningen tar mycket på baksida lår och rumpa men stabiliserar bålen, prova att göra den med benen åt andra hållet om du vill göra den mer isolerad för magen.

Den här filmen publicerade jag förra veckan. Den blev väldigt uppskattad utifrån några tankeställningar kring att omvärdera mål efterhand. Kolla gärna på den också!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

4 Kommentarer

  • Svara Anonym undrande 12 februari, 2015 at 13:32

    Hej! Är dessa magövningar ok att göra under första trimestern?

    /Anonym för omvärlden (hoppas inte e-postadressen syns för fler än dig)

    [Svara]

  • Svara Jämtlandshanna 12 februari, 2015 at 21:22

    Tack för mycket bra tips!
    Kramar

    [Svara]

  • Svara Anna 13 februari, 2015 at 08:16

    Är dessa ok att göra efter en graviditet? Sonen är 8 mån, har en glipa på ca 1/2 cm under navel men inga andra besvär.

    Tack!

    [Svara]

  • Svara yoga ♥ löpning | länklove. 24 februari, 2015 at 14:29

    […] Mage, mage, mage. Styrka och stabilitet. Lofsan […]

  • Lämna kommentar