TV4

Löparskolan TV4 Nyhetsmorgon avsnitt 1

Här är det första avsnittet av tre i min löparskola som jag kör på TV4 Nyhetsmorgon. Jag ska fördjupa mig mer i skillnaden mellan att löpträna för att bli en bättre löpare och löpträna för att bli smalare i ett senare blogginlägg. Det är en stor skillnad!

Klicka på bilden!

S%C3%A5%20maximerar%20du%20din%20l%C3%B6pning

Previous Post Next Post

You Might Also Like

13 Kommentarer

  • Svara Emma H 29 april, 2013 at 10:15

    Superbra tips:-)

    [Svara]

  • Svara Elin 29 april, 2013 at 15:53

    Det inlägget ser jag verkligen framemot:D För ibland, ganska ofta kan det vara svårt att veta skillnaderna när det gäller träningsupplägg och kostupplägg beroende på vad som är målet:) Tack för ett super program!!

    [Svara]

  • Svara Sara 29 april, 2013 at 17:42

    Du är så himla grym och inspirerande Lovisa!

    [Svara]

  • Svara Natali BLOGGAR om livet ♥♥♥ 29 april, 2013 at 19:44

    Jag skulle gärna vilja veta lite mer om en sak som jag tycker folk säger så olika om. Om man ska fettförbränna så säger vissa att det är bäst med lågintensiv fettförbränning under en lång tid. Exempelvis en tre timmars promenad. Andra säger att det är bättre med styrketräning då man bränner även i vila under en lång tid. Jag har kört en kombination av dessa och inte satsat på att springa eller köra crossrainer och liknande. Vad säger du?

    [Svara]

  • Svara Annie 29 april, 2013 at 20:16

    Vilken super blogg!!!
    Är sjukt intresserad av skillnaden på löpningen,
    Väntar med iver!!!
    Ha det gott ;))

    [Svara]

  • Svara Saras Träningsblogg 29 april, 2013 at 20:41

    Spännande! Det ser jag fram emot! 🙂

    [Svara]

  • Svara Kim 29 april, 2013 at 21:33

    Ser också fram emot det inlägget. Och hur kan man kombinera? Om man både vill förbättra sin löpning och bli smalare av den..? Eller måste man välja?

    [Svara]

  • Svara Annie 29 april, 2013 at 22:01

    Har kollat in klippet, kanon bra!!!
    Undrar om det finns något klipp med hur man lägger upp om man vill bli smalare.
    Och hur är det igentligen …
    Är det bäst att köra LCHF & löpning= bästa viktminskningen???
    Ha det kanon!!!

    [Svara]

  • Svara Linda 30 april, 2013 at 07:18

    Vilket bra avsnitt! Tack för alla tipsen, dessa ska jag absolut testa när jag väl nått mitt mål och min målvikt. Så nu väntar jag med spänning på avsnittet om hur man ska löpträna för att gå ner i vikt! Oj vad jag längtar!!! Tack för en bra blogg, gör många av dina övningar på gymmet 🙂
    Med vänlig hälsning, Linda

    [Svara]

  • Svara Camilla 30 april, 2013 at 09:31

    Toppenbra avsnitt!!!!

    [Svara]

  • Svara Malin Danielsson 30 april, 2013 at 12:18

    Hej…väldigt inspirerande inlägg 🙂 Har nu lagt upp veckoplaneringen 😉 Undrar bara lite ang trapp passet i inlägget: är det 5-10 ggr som man skall springa uppför trapporna oxå (som i sprint upplägget)? Även backpasset: är det oxå 5-10 gånger (45-90 sek)? Det var så bra när du förklarade hur snabbhetspasset exakt kunde se ut 😉

    Mvh Malin

    [Svara]

    Lofsan Reply:

    Du kan köra 5*2 minuter med trappor uppochner i 2 minuter utan vila och så vilar du 1 minut mellan varje.

    [Svara]

  • Svara Sofie 30 april, 2013 at 20:14

    Ser också fram emot att lära mig skillnaden 🙂

    [Svara]

  • Lämna kommentar