Lofsan

Löparguide i Topphälsa

Ikväll har jag varit på Rival på Mariatorget för att inspireras av det kvinnliga nätverket 4Good och deras föreläsningar. I goodiebagen från eventet låg min favorittidning Topphälsa (som jag åker tillsammans med till Playitas vecka 46). I numret finns en 18 sidor stor löparguide där jag har fått hela 9(!) sidor att dela med mig av träningsinspiration, måltips, löpargarderobsguide och mina favoritstyrkeövningar för löpare.
 
 Det känns väldigt konstigt att se mig själv på alla sidor men jag tycker framförallt att det är fantastiskt kul att få dela med mig av all min kunskap i fler kanaler och forum än i bloggen. I höst är jag med i ytterligare två tidningar med intervjuer och bilder, totalt fyra stycken träningstidningar denna höst!
 
 Jag önskar och hoppas att ni tycker om de budskap jag vill förmedla och känner att de kan få vara med er i er träningsvardag. Jag vill att vi alla sätter realistiska och sunda mål som ökar kvaliteten på våra liv och ger oss den glöd vi förtjänar. Varje dag.
 


Det är så roligt att Topphälsa lyfter fram mitt älskade Lofsangruppen. Jag brinner verkligen för den!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

3 Kommentarer

  • Svara Jämtlandshanna 22 september, 2014 at 22:50

    Va spännande! Jag behöver en extra liten kick för att komma igång igen. Får ut och köpa den imorgon!

    [Svara]

  • Svara Frida 24 september, 2014 at 06:14

    Den var toppen artikeln. Jag har varit gravt överviktig större delen av mitt liv. Har långsamt gått ner 26 kg och hittat löpningen. Just nu springer jag motionslopp mest för att jag kan och medaljerna, men tack vare ditt program hoppas jag att jag blir långdistanslöpare i praktiken också 🙂

    [Svara]

  • Svara Hanna - Min väg till att bli en bättre löpare + ytligheter 24 september, 2014 at 14:43

    Kul med löparinspiration!

    [Svara]

  • Lämna kommentar