Lofsans januari

#LofsansJanuari Dag 5

Idag är det dags för ett nytt träningspass i #LofsansJanuari. Idag fokuserar vi på triceps, bröst och axlar. Stort lycka till!

I samarbete med Röhnisch.

Previous Post Next Post

You Might Also Like

6 Kommentarer

  • Svara sandra 6 januari, 2015 at 09:22

    Vad tycker du om att te.x köra kondition och sen styrka efter varandra. Med det menar jag t.ex 30 löpning eller crosstrainer och sen t.ex det här överkroppspasset efteråt?:)

    [Svara]

  • Svara Linda 6 januari, 2015 at 09:38

    Är så sugen på din träningsbok! När kommer den ut i butik? Love your blog!:) kram

    [Svara]

  • Svara Lissa 6 januari, 2015 at 10:05

    Hej Lofsan.
    Jättebra pass! Ska köra det direkt!:)
    Du pratar om ett första pass som fokuserades på underkroppen med mycket utfall. Finns det också filmat? Hittar inte..
    Tacksam för svar!
    Lissa

    [Svara]

    Jennie Reply:

    Det är filmat. Januari dag 2. Har precis kört det.

    [Svara]

  • Svara Sandra 6 januari, 2015 at 11:35

    Du är verkligen en sprudlande källa till motivation och inspiration!

    [Svara]

  • Svara Bra mat-dag och hantelmassage | malillalilla 6 januari, 2015 at 22:19

    […] behöll träningskläderna från klättringen på hela dagen, så på eftermiddagen körde jag Lofsans andra pass i #lofsansjanuari! E kritiserade mina sidohopp lite, tyckte att jag borde hoppat jämfota, men jag […]

  • Lämna kommentar