Lofsans januari

#LofsansJanuari Dag 31

Sista dagen i #LofsansJanuari är här och jag vill avsluta den här bloggserien med ett tyngre styrketräningspass fokuserat på överkroppen. Som nybörjare spelar det inte så stor roll hur tunga vikter du lyfter när du styrketränar, du blir starkare och utvecklas oavsett. Men när du är igång med din styrketräning och känner att du vill utvecklas vidare behöver du bli mer noggrann med att träna med tyngre vikter, god teknik och ha ett genomtänkt schema för dina träning. Dina muskler behöver belastning, nedbrytning och återhämtning för att kunna bli starkare och större. Det är därför du måste träna lite tyngre än vad du precis klarar av!

I samarbete med Röhnisch.

Previous Post Next Post

You Might Also Like

5 Kommentarer

  • Svara Annika 1 februari, 2015 at 22:24

    Alla övningar av samma slag skall alltså göras efter varandra, så inget cirkelpass. Hur länge väntar du mellan varje rep?

    [Svara]

  • Svara Karin 2 februari, 2015 at 01:23

    Tack för denna film! Blev väldigt inspirerad här mitt i matpasset av liten bebis kl 0120 på natten haha!

    [Svara]

  • Svara Mari 2 februari, 2015 at 19:45

    Härligt. Älskar dessa pass 🙂

    [Svara]

  • Svara Cindy 2 februari, 2015 at 20:12

    Tusen tack för denna fantasiska januariserie, du har verkligen bidragit till massor med inspiration, motivation och energi till starten på detta år. Du har satt guldkant på varenda dag 🙂

    [Svara]

  • Svara Petra 3 februari, 2015 at 14:45

    Tack för ännu ett tips på bra träningspass! Det är så härligt att se dig i dina filmer, hur du verkligen tar i och grimaserar:)!

    [Svara]

  • Lämna kommentar