Lofsans januari

#LofsansJanuari Dag 29

Idag bjuder jag på ett benpass med tyngre vikter som passar dig som är stark i bålen. Vila ordentligt mellan omgångarna med knäböj, 90-120 sekunder, och 3 minuter mellan varven på block 2. Det ska vara så tunga övningar att du verkligen känner att du behöver vila!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

8 Kommentarer

  • Svara jessica 30 januari, 2015 at 12:01

    WOW!!!
    Det får bli fyset för idag!

    [Svara]

  • Svara Camilla 30 januari, 2015 at 13:46

    Grymt! Tack för inspiration!

    [Svara]

  • Svara Malin 30 januari, 2015 at 16:08

    Hej!
    Tack för all inspiration och pepp inför löpning som jag inte ägnat mig så mkt åt tidigare. En fråga: Köpte löparskor härom dagen. Mannen som hjälpte mig i butiken sa att det var viktigt med en stl större än vad man har i vanliga skor. Jag provade ett par som kändes sköna och som jag köpte. Men jag har aldrig hört att skorna ska vara en stl större? Eftersom jag är ovan vill jag kolla med dig som springer mkt hur du brukar göra. Köpte ett par Nike Pegasus efter att ha provat lite olika modeller. Men alltså en stl större än vad jag har i vanliga sneakers. Trevlig helg!

    [Svara]

    Sofia Reply:

    Jag har under alla år som löpare alltid köpt större skostorlek än vad jag normalt har, runt en storlek upp. Fötterna sväller en hel del när de blir varma, så en storlek större på löpskorna är ingen dum idé alls. Men det beror ju lite på skomodell och passform också. Det minskar i alla fall risken för blånaglar och annat otrevligt… 🙂

    [Svara]

    Malin Reply:

    Okej!! Testar med den här större stl 🙂 Tack för svar!

    [Svara]

    Petra Reply:

    Malin,

    Jag köper också enough stl större i mina träningskor, och det känns bäst, speciellt efter fötterna svullnar.Jag har köpt min vanliga storlek ett par gånger och har alltid ångrat mig efter ett tag då de blir alldeles för tajta när jag har sprungit ett tag……

    [Svara]

    Malin Reply:

    Jamen då så, verkar ju som att jag gjorde ett kanonköp 🙂 Nu väntar jag på att snöstormen ska upphöra (bor i södra Norrland) så jag kan ge mig ut på en runda. Tack för svar! Ha en fin söndag.

    [Svara]

  • Svara En muskelgrupp som heter Överkropp | Lisa & livet från den ljusa sidan 30 januari, 2015 at 17:39

    […] när jag körde med Milla som PT förra året, och även när jag året innan tränade regelbundet med Lofsan smögs de in här och där. Ett pass jag körde med Lovisa var att köra 100 chins på valfritt […]

  • Lämna kommentar