Lofsans januari

#LofsansJanuari Dag 26

Dagens träningspass är en kul twist på hur du tränar kroppen att utföra rörelser i olika hastighet. jag har lagt fokus på underkroppen och du jobbar växelvis varannan övning med hopp/explosivitet och varannan övning med kontroll och stabilitet. Det här är ett pass som lämpar sig väl för dig som löptränar, vill bli starkare i underkroppen eller mer spänstig.

Lycka till!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

3 Kommentarer

  • Svara stina 27 januari, 2015 at 08:34

    Hej Lofsan min guru i träningsdjungeln! Jag har världens bästa idé jag absolut tycker du borde genomföra (detta säger jag av 100 % egoistiska skäl): Kan du inte resa till olika städer och hyra in dig på gym och vara öppen för ptbokningar under en dag, alltså typ en dag i kanske malmö/lund/växjö med 6 olika engångsklienter? Isåfall paxar jag första timmen! ; ) Ha det superfint, tack för en välskriven blogg och grattis till ett så seriöst varumärke! /Stina, träningsnoob som vill klara knäböj pga måste kunna lyfta sin soon to be väldigt tunga hund

    [Svara]

  • Svara Matilda 28 januari, 2015 at 14:31

    Kul pass! Körde det igår morse.
    Känner lite i benen idag

    [Svara]

  • Svara Vickan 29 januari, 2015 at 19:40

    Åh underbart. Ett pass som jag kan köra med bruten handled. Minus mountain climbers förstås 🙂

    [Svara]

  • Lämna kommentar