Lofsans januari

#LofsansJanuari Dag 11

Tusen tack för all fantastisk feedback jag har fått kring min bloggserie #LofsansJanuari, vilken boost för mig! Vi fortsätter nu med en ny film där jag visar ett kortare träningspass som passar bra för dig som vill komplettera din konditionsträning med styrka hemma. Detta är ett pass som ökar din bålaktivering, stabiliserar höften och gör din mage starkare. Var supernoga med att ha kontakt med magmusklerna, precis som jag beskriver i övningarna.

Stort lycka till!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

6 Kommentarer

  • Svara D. DeMarkey 11 januari, 2015 at 21:24

    Så bra träning, jag vill gärna stärka bålen, vill bli stark för att orka bära barnen mer. 😀 Blir genast sugen att testa dina övningar men nu är det så sent att jag måste hinna med matlåda, dusch och sömn innan nya veckan börjar. Men oj vad jag ska testa det här i morgon!!

    [Svara]

  • Svara Jämtlandshanna 11 januari, 2015 at 21:47

    Mycket bra tips på övningar! Jag har ibland svårt att hinna iväg till gymmet så då är sånna här övningar är perfekta att ha att ta fram när man ska träna hemma!
    Kram

    [Svara]

  • Svara Anita 11 januari, 2015 at 22:31

    Du är otrolig på att dela med dig av precis det jag behöver höra och träna. I december var det prioritera som du gav så kloka råd om. Nu efter jul var jag lite vilsen med hur jag skulle träna men satte upp mål att det är bål och höfter som behöver stärkas. Du verkar ju vara tankeläsaren i din Lofsan januari och tänker på mig. Tack

    [Svara]

  • Svara Linda 12 januari, 2015 at 12:03

    Det här känns verkligen som ett toppenbra pass för mig just nu! Precis vad jag behöver för min core.

    [Svara]

  • Svara Om tur, träningsvärk och alternativ cardio | Camilla tränar 16 januari, 2015 at 12:01

    […] ju lov att inviga dem redan igår så de fick hänga med på ett bålstabilitet och magpass á la #Lofsansjanuari. Se passet i sin helhet HÄR Idag har jag träningsvärk som jag nog inte trodde att jag skulle få […]

  • Svara När kroppen svarar och längtan kommer! | Härliga Var Dag 21 januari, 2015 at 14:26

    […] lyssnar på kroppen och utmanar den med Sh´Bam, Spinning och några trevande försök i gymmet med bålstabiliserande pass + benpass för att stabilisera höfter och stärka […]

  • Lämna kommentar