Lofsan

Effektiva utfall

[videofyme id=”424410″ width=”480″ height=”360″]

Jag berättar mer om hur man kan göra utfall så att rumpan tränas lite extra. Viktigt att tänka på är hållningen; sug i naveln och aktivera skulderbladsmuskulaturen. Kör 3*15 per ben eller 4 minuter tabata med 20 sekunder per ben växelvis. Träningsvärk utlovas!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

3 Kommentarer

  • Svara A-M 7 mars, 2012 at 13:15

    Tack för dina fina video-inlägg! Du är otroligt inspirerande 🙂 Vill boosta till min kost och undrar om inte du har några bra tips/recept på ”nyttigare” såser & röror som man kan ha till kyckling, kött & fisk? Gärna 3-5 olika varianter som man kan alternera mellan 🙂 Njut av Åre nu!

    [Svara]

  • Svara Mias Lilla Granby 7 mars, 2012 at 13:54

    Suveränt klipp, känner att jag nog lätt blir den där bananen när jag kör. Nu ska jag träna mer på att ha kroppen på rätt plats. Ha en fin dag!!

    [Svara]

  • Svara Emelie 7 mars, 2012 at 19:55

    Du är så bra och du förklarar så man fattar ;-).
    Reklamen störde inte heller.

    [Svara]

  • Lämna kommentar