Lofsan

Lady Dahmer tränar med balans

[videofyme id=”517954″ width=”480″ height=”360″]Ingen har väl missat mitt engagemang för en bra balans i kroppen. Det är aldrig för sent att träna upp den. Dessutom kan ett balansmoment fungera avledande så att man inte hakar upp sig på den tyngre delen övningen.

Här är Natashjas blogg: Lady Dahmer.

Previous Post Next Post

You Might Also Like

3 Kommentarer

  • Svara Ella 19 maj, 2012 at 19:21

    Hej Lovisa! 🙂 Har följt din blogg 2 månader nu och du slår alla andra träningsbloggar med råge! Men tänkte att nu är det dags för en läsarfråga! HUR lär man sig göra chins? Idag gör jag ca 8st i assisterad maskin. Hjälpen är inställd på 45 kg (jag väger 65 till mina 163 cm)! Det är ju inte ens 50% av min kroppsvikt! Hoppas på ett litet svar iaf, blev såå pepp att lyckas göra åtminstone 1 riktig chins efter de du gjorde på gladiatorerna testen! Kramar

    [Svara]

    Lofsan Reply:

    Tack, vad gullig du är!

    Här kan du läsa och titta på chins:

    http://blogg.alltforforaldrar.se/lofsan/2012/01/08/bli-battre-pa-chins/

    http://blogg.alltforforaldrar.se/lofsan/2011/12/20/chinstraning/

    [Svara]

  • Svara Linn 23 maj, 2012 at 11:58

    Vilken härlig övning! Den måste jag testa på 🙂

    Jag har en fråga.. skulle du inte kunna skriva ett inlägg om
    tex 3 övningar som är bra att göra när man är gravid, som man kan göra hemifrån?
    Jag märker att jag inte kommer iväg till gymmet och att jag åtminstone behöver göra något varje dag så kan det bli just 3 övningar hemma!

    Det vore verkligen jättebra om du ville tipsa mig om det!

    Tack för en bra blogg!

    [Svara]

  • Lämna kommentar