Lofsan

Konditionsträning hemma utan maskin

[videofyme id=”428638″ width=”480″ height=”360″]

Med hjälp av en stol kan du göra flera konditionsövningar.

Kör en minut på varje övning, 3-5 varv eller fyra minuter på varje övning där du vilar 10 sekunder var 20:e sekund och sedan 4-7 övningar på raken.

Oavsett så kommer du bli svettig och få en bra genomkörare för konditionen. Sträva efter 20-40 minuter träning per pass.

Previous Post Next Post

You Might Also Like

5 Kommentarer

  • Svara evelina 10 mars, 2012 at 18:48

    Vilket superbra tips för mig om stora tjejen inte vill följa med i vagnen när jag vill ut och springa så kan jag ju köra det här passet 🙂

    [Svara]

  • Svara Johanna 10 mars, 2012 at 22:06

    Tack!!!

    [Svara]

  • Svara Bahar 10 mars, 2012 at 22:13

    Tack för inlägget! Jättebra tips för oss som har små barn hemma!

    [Svara]

  • Svara Stina 12 mars, 2012 at 19:20

    Jag följer dina filmer på youtube – finns det något liknande sätt på videofyme? Hur letar jag annars upp filmer i efterhand utan att behöva söka genom bloggens arkiv? Älskar dina filmer!!!

    [Svara]

    Lofsan Reply:

    Du kan nog inte följa mig än men enklast är nog att du skapar en mapp i webbläsaren och bokmärker dem. Jag ska bli bättre på att kategorisera inläggen också.

    [Svara]

  • Lämna kommentar