Lofsan

Kombinera bålstyrka och pulshöjare

Här är två övningar med hantlar där bålstyrka, axelstyrka först tränas och sedan tillkommer en pulshöjare med löpning i planka. Den går lika bra att göra utan hantlarna.

En personlig favorit!

[videofyme id=”760929″ width=”500″ height=”320″]

Previous Post Next Post

You Might Also Like

6 Kommentarer

  • Svara Charlotte 13 januari, 2013 at 16:33

    Superbra tips! Tack!

    [Svara]

  • Svara Jessica 13 januari, 2013 at 18:43

    Jepp – den blir det i morgon! Var precis på jakt efter en ny kombination att köra, så det här var ett perfekt inlägg för mig, tack tack 🙂

    [Svara]

  • Svara Erica 13 januari, 2013 at 20:21

    Ser ju sjukt jobbigt ut…men jag ska testa i all fall. Tack för bra tips!

    [Svara]

  • Svara Sofia 13 januari, 2013 at 20:50

    Älskar din blogg. Gillar de där småtipsen du ger då och då. Jag har gjort plankan flera gånger per vecka under 2012. De senaste två månaderna en minut varje dag. Med fötterna ihop. Testade din kombination nu med hantlar, rodd och vila och sedan pulshöjaren, vila och plankan. Sammanlagt 2 min planka/rörelseplanka. Sjukt bra kändes det. Roligt att inte bara köra det vanliga! 🙂 Och förresten, hittade en gammal video du lagt upp om att känna om delade magmuskler. Jag tror mina plankor gjort att mina gått ihop mer, men kan mellanrummet bli mindre än två fingrar. Du får jättegärna skriva mer om det här ämnet, för det känns som många inte är så kunniga inom området. MVC pratar inte om det i alla fall!

    [Svara]

  • Svara Em - mamma på NZ 13 januari, 2013 at 21:20

    Ser ut att vara en grym övning! Inget för mej just nu dock då jag är gravid i vecka 30 men SEN, när jag ska komma i form igen 🙂 Tack för en toppenblogg som inspirerar!

    [Svara]

  • Svara Sofia 14 januari, 2013 at 14:24

    Tack för tipset, jag testade övningen idag! Gillade starkt!

    [Svara]

  • Lämna kommentar