Lofsan

Juldagspasset i Thailand

Vill du ha inspiration till juldagspasset? Eller vilar du idag och laddar för mellandagsträning? Oavsett: här är ett typiskt högtidspass som jag kallar det. Allt du behöver är ett par hantlar!


Previous Post Next Post

You Might Also Like

7 Kommentarer

  • Svara retrorganic 25 december, 2015 at 13:32

    Bra med tips, skall kika på det

    [Svara]

  • Svara Veronica 25 december, 2015 at 16:28

    Jag blir alltid sugen på att träna gym när jag ser dina videor! Det är enkla och väldigt bra pass du har!!! 🙂

    [Svara]

  • Svara Johanna 27 december, 2015 at 09:30

    Wow!!
    Tack för ett kul och jobbigt pass.

    [Svara]

  • Svara Elin 27 december, 2015 at 23:38

    Hej,
    Jag vill tacka för att dina träningsprogram för gravida i Nyhetsmorgon denna höst. Har varit helt suveränt och väldigt i inspirerande! Jag är nu gravid i vecka 30 och kör gym, spinning och dina gravidpass. Jag tränar 2-3ggr/vecka. Det känns jättebra. Jag kör fortfarande det pass du rekommenderade tom vecka 27, trots att jag är i vecka 30, då passet fortfarande känns bra. Vill dock fråga, ser du någon nackdel med
    att fortfarande köra det? Varför just vecka 27?

    Tack på förhand och tack för att du är så inspirerande till träning.

    [Svara]

  • Svara Linda 29 december, 2015 at 14:44

    Körde hela 6 varv; länge sedan jag svettades så mkt och var så nära spyhinkem 😉 Tack!

    [Svara]

  • Svara SvettPannbenOchSkavsår 2 januari, 2016 at 08:03

    Bra med enkla och lätta tips på övningar!

    [Svara]

  • Svara Natale 6 januari, 2016 at 13:11

    Hej, vilka bra övningar!! Denna ska jag köra på nästa gympass. Tusen tack för massa fin inspiration och motivation.

    [Svara]

  • Lämna kommentar