Lofsan

Intervaller att bita i

Haha, nu har jag fem intervaller för er att bita i!

Uppvärmning 5 min gång eller joggning.
Löpning 5 min med 1km/h ökning varje minut, ingen vila.
5 gånger 1 min på max lutning, löpning. Jag startade på 12,5 men fick sänka till 11 km/h och dog ändå. Vila 1 min mellan varje. Jag brukar kalla det muskulära intervaller eller intervaller som tränar den lokala kapaciteten eftersom du blir så extremt trött i musklerna och inte bara får hög puls. Bra för rumpa, lår, vader och förbränningen. Testa!

40 min styrka med boll och hantlar på det. Filmade alla övningar åt er som inspiration. Bjuder på första övningen i eftermiddag.

Nu är det dags för SatsBaby med grymma mammor och tålmodiga (förhoppningsvis) bebisar!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

2 Kommentarer

  • Svara I min lilla lilla värld 26 mars, 2012 at 10:50

    Gjorde faktiskt den första delen idag. Startade på 13,5 och avslut på 17,5. 15 sek vila mellan varje. Avslutade med tabata 18,5 km. Bra start efter 3 veckors löpvila

    [Svara]

  • Svara clara 26 mars, 2012 at 15:48

    Herregud – jag dog verkligen, haha!

    [Svara]

  • Lämna kommentar