Träning, Videobloggar

I väntan på…

…Att TV4 lägger upp de tre klippen från när jag var där i morse och visade hemmaträningsövningar så får ni hålla till godo med en av mina hemligheter till mina magmuskler. Ta fram moppen där hemma eller en innebandyklubba och sträva efter att få pinnen parallell mot väggen i ändläget. Lås höften ordentligt och jobba bara med midjan.

Previous Post Next Post

You Might Also Like

Skriv kommentar

  • Svara Malin z 9 september, 2012 at 13:15

    Vill veta mer om rörelsen. Vad gör den? Hur mycket ska man göra?

    [Svara]

    Lofsan Reply:

    Den stärker de sneda magmusklerna och gör midjan tajtare. Kör 3*10 reps åt varje håll.

    [Svara]

  • Svara Therese J 9 september, 2012 at 14:41

    Jag har kört den ett tag nu och märker verkligen skillnad, det är jobbigare än man tror!

    [Svara]

  • Svara Malin z 9 september, 2012 at 22:53

    Tack! Körde övningen innan plankan på dagens träningspass 🙂

    [Svara]

  • Svara Ida 10 september, 2012 at 14:43

    Passar det att göra denna övning i tabata form, tex ihop med hemmaträningspasset du visade i tv? Hoppas ni haft en bra dag trots förkylning!

    [Svara]

    Lofsan Reply:

    Nja, det är lite för lång vila på kort arbete på denna övning då.

    [Svara]

  • Svara Tvillingmamman 11 september, 2012 at 12:39

    Hej! Går det inte längre att se klippen? Jag hann inte med, kan du inte göra en fotguide? Verkade skitbra – och 24 min hinner tom jag med!

    [Svara]

    Tvillingmamman Reply:

    Alright, funkar bara i IE. Nu har jag sett hela inslaget!

    [Svara]

  • Svara Jennie 12 september, 2012 at 21:34

    Funkar denna även om man har delade magmuskler efter graviditeten?

    [Svara]

    Lofsan Reply:

    Jepp!

    [Svara]

  • Svara Nathalie 16 september, 2012 at 16:47

    Ville bara saga TACK for tabata ovningen! Har forsokt fa in traning i vardagen under ”mammaledigheten” men det har varit svart. Nu finns det antligen hopp:)

    [Svara]

  • Lämna kommentar