Lofsan

Hur går det för er med #RöhnischSuccess?

Jag är nyfiken på hur det går för er alla er som springer Röhnisch Running School tillsammans med mig och Ida!

Röhnisch Success är en digital löparskola som vem som helst kan haka på. Det finns pass och upplägg för alla nivåer och jag kan garantera att löpträningen kommer att bli både rolig och effektiv med våra pass.

För er som missat första halvan; här finns en länk till anmälan så att du får alla passen till din mail. Upplägget för vecka 5 ser du i filmen och på sajten för #Röhnischsuccess.

Dela med dig av din löparinspiration på #röhnischsuccess och #lofsianer på instagram så att jag kan följa dig där. Du kan också bli utsedd till veckans inspiratör och vinna nya Röhnischkläder. Jag heter @lofsans på instagram, följ mig gärna!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

3 Kommentarer

  • Svara Ann-Sofie 19 september, 2014 at 08:56

    Hej!
    Jag är med men har inte följt upplägget slaviskt..:) Men använder det som inspiration och stöd i min träning, fantastiskt att kunna göra det! I onsdags vågade jag mig äntligen ner till vår lokala löpargrupp och sprang intervaller tillsammans med dem, såååå kul!!! Det ska jag göra fler gånger, vilken kick att springa tillsammans och vilken känsla det var. Och jag behövde aldrig fundera på om jag var först eller sist,man har fullt upp med sig själv och alla tränar efter sin egen förmåga.
    Kram

    [Svara]

  • Svara Lina 20 september, 2014 at 01:02

    Jag och min mamma är med, vi bor 25 mil ifrån varandra och har gjort ett pass tillsammans. Övriga pass har vi genomfört själva och sedan peppar varandra/ delat erfarenheter/ klagat över jobbiga pass via telefon. Sms och på FBI! Min mamma är 65- coolt tycker jag, när jag är 65 vill jag oxå springa backintervaller i 30 min!

    [Svara]

  • Svara Jeanette 23 september, 2014 at 11:12

    Hej,
    Jag har följt ert upplägg från starten då vi körde igång i Humlegården. Jag har fått helt fantastiska resultat och var sist ute på långpasset i 1 timme och 40 min vilket blev 18 km. har anmält mig till Women’s Health Halvmarathon i april, förut hade jag aldrig sprungit längre än 10 km men tack vare ert upplägg så känns det nu så skönt att springa. Kan du rekommendera några bra löparskor för långdistans? Hur ska jag tänka med vätska under långpassen? Idagsläget fyller jag bara på innan och efter mina långlopp. tack igen för ett superbra upplägg, kram Jeanette @jeathor

    [Svara]

  • Lämna kommentar