Lofsan

Helkroppspass för gymmet

När mitt träningssällskap bangade ikväll tänkte jag inte heller träna men det som är så bra med vänner är att de spontanfrågar om sällskap i gymmet så några timmar senare än planerat fick jag mitt träningspass ikväll ändå!

Tillsammans med Karin och Lena så körde jag detta passet, rekommenderas starkt till dig som har tillgång till redskap och lite sånt. Lycka till och kör hårt!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

5 Kommentarer

  • Svara Hannah 9 juni, 2015 at 17:57

    Hej, rekommenderar du att man kör hela passet vid ett tillfälle eller är det bättre att dela upp passet i två delar? Hur ofta kan man köra detta pass? Jag är nybörjare och har försökt köra lite i gymet men utan någon direkt plan. Det här såg ju både enkelt och effektivt ut. Kanske man kan få lite form på både axlar och ben 🙂

    [Svara]

  • Svara Hanna 10 juni, 2015 at 02:31

    Låter som ett grymt pass!!

    [Svara]

  • Svara Anna 10 juni, 2015 at 14:29

    Älskar att du delar med dig av inspirerande pass!

    Jag vill passa på att önska ett inlägg som handlar om hur en kan träna bort sidoskillnad i styrka mellan höger och vänster med tips på övningsförslag och upplägg. Personligen gillar jag att köra mark, militärpress och knäböj samt strävar mot pull ups och brukar köra dessa som huvudövningar under olika pass. Men samtliga är ju bilaterala övningar så jag funderar på hur jag ska kombinera med unilaterala övningar (tycker det är svårt för överkroppen) eller om det vore bra att under en period enbart köra unilateralt? Jag hoppas att du också tycker att det är ett intressant ämne och blir inspirerad att skriva om det! 🙂

    Tack på förhand!

    [Svara]

  • Svara Jenny Georgsson 6 augusti, 2015 at 11:14

    Hej Lovisa! Jag var så nyfiken på det här passet som lite inspiration men klippet verkar inte finnas kvar och jag hittar det inte på youtube heller. Finns det att hitta?

    /Jenny

    [Svara]

    Jenny Georgsson Reply:

    Äsch nu hittade jag det!!!

    [Svara]

  • Lämna kommentar