Lofsan

Hälsocamp Kullängen

Den andra dagen för mig (tredje för gästerna) här på Hälsocamp Kullängen innebär PT/Coachingsamtal och ett boxpass. Regnet vräkte ner men det blev uppehåll precis när vi skulle starta, flyt!

Vi ska strax äta lunch, vi har en grym kock i Jimmy som jobbar med alla Hälsocamp som vi kör. Han gör helt fantastisk mat och serverar den som konstverk. Så inspirerande!

Gårdagens Bellmanstafett känns bra dagen efter. Jag pressade mig verkligen till gränsen, hade det inte varit en lagtävling hade jag gått efter 2,5 kilometer eftersom jag var så trött. Nu visste jag att hela laget väntade på mig, jag ledde första 2 kilometerna till och med men växlade över som trea till slut, helt slut. Min tid på min klocka var 21.45, i resultatlistan 22.04 så jag är verkligen nöjd. Men om jag ska klara Tjejmilen under 45 min på lördag får jag nog lägga i en mental extraväxel.


Hanna som sprang i mitt andra lag fotade mig vid 4.2 kilometer.

Previous Post Next Post

You Might Also Like

Skriv kommentar

  • Svara Anna -Trend o träning 26 augusti, 2012 at 11:49

    Superbra sprunget Lovisa! Det går säkert bra på lördag också. Roligt att jag fick vara med i ditt team både igår och om en vecka 🙂

    Kram

    [Svara]

  • Svara Agneta 26 augusti, 2012 at 17:24

    Fina du! Kan inte du vid tillfälle, om du har tid å lust, lägga ut tips på bra ryggövningar som främst stärker ländryggen?! Plankan kanske är det bästa??? Många med mig har ju lite besvär med just ländryggen, å jag vill verkligen ”hålla” måååånga år till (jobbar som sjuksköterska på strokeavd), då mitt jobb vissa gånger är hiskeligt tungt kroppsligt. Men ack så kul å underbart!

    [Svara]

  • Lämna kommentar