Lofsan

Gravidträning sista veckorna på Nyhetsmorgon

 
 Nu är det bara några veckor kvar av graviditeten för reportern Maria Forsblom som kör PT-skolan tillsammans med mig på Nyhetsmorgon på TV4. På söndag kommer det inspiration till hur träningen kan se ut de sista graviditetsveckorna, då fokuserar vi nämligen mestadels på cirkulationsträning och att känna skillnaden på avslappning och anspänning i musklerna. Vi tar med oss era frågor om träning under graviditet till direktsändningen på söndag så ställ dom här nedan om du vill.
 
 På min instagram ligger en av de 5 övningar som Maria kör i passet och som vi visar på Nyhetsmorgon redan ute. Den är perfekt även efter graviditet eller som en övning att komma igång efter ett uppehåll.
 
 

Previous Post Next Post

You Might Also Like

3 Kommentarer

  • Svara Sara 21 oktober, 2015 at 21:47

    Jag undrar över bra övningar när man har foglossning?

    [Svara]

  • Svara Victoria 25 oktober, 2015 at 12:18

    Har du några tips på övningar för att motverka att ömhet vid svanskotan blir värre? från v19 och framåt. Och om det är något som bör undvikas?

    [Svara]

  • Svara Gravidträningen och tredje trimestern | Lisa & livet från den ljusa sidan 25 oktober, 2015 at 21:21

    […] så de inte försvinner i glömska. Med andra ord har jag med glädje kört lugnare pass, som Lofsans pass från […]

  • Lämna kommentar