Lofsan

Första arbetsveckan

 Den här veckan drar det mesta av mitt jobb igång på riktigt. Precis som de senaste åren så fortsätter jag med projekt av väldigt olika sort. Det blir lite snurrigt i huvudet på mig i bland med många trådar men jag börjar bli van nu. Jag är bra på att hålla i gång flera projekt samtidigt och jobbar nog väldigt effektivt när jag väl sätter mig ner. Ofta så finns det så många roliga saker så utmaningen för mig är att begränsa mig och fokusera på det som är viktigast och inte bara roligast.
 
 Idag ska jag träffa 20 mammor som var först på låset att boka sig till min första workshop om min nya bok Lofsans Mammaträning. Vi har 90 minuter tillsammans där vi pratar dels om hur programmen i boken är uppbyggd men också vad man kan tänka extra på när man tränar efter att ha fött barn. Det var ett oerhört tryck på platserna till eventet så jag kommer att ha fler tillfällen snart: en träff för PTs och andra som jobbar med träning som vill lära sig mer och ytterligare en träff för vanliga mammor.
 
 Nu ska jag gå ner till Rosa Skrot och förbereda salen och göra iordning alla böcker deltagarna får. Hans lämnade barnen på förskolan nu på morgonen så jag har haft en lugn och skön stund ensam hemma någon timme nu. På sommarlovet har jag umgåtts intensivt med gräbsen så mycket att jag till och med längtar lite efter att vara i tystnad.
 
 


Min PT-klient Titti Schultz la upp den här bilden på sin instagram igår efter att vi tränat tillsammans. Hon krossade sina testresultat från i våras, för det fick hon ett ex av boken.


Boken Lofsans Mammaträning har fått så mycket positiv uppmärksamhet i många tidningar, på bloggar och på instagram. Den mottas glädje och de som redan hunnit läsa den älskar den. Det gör mig så glad, fortsätt gärna lägga upp bilder och tagga mig på instagram!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

4 Kommentarer

  • Svara Diana (La Madre) 11 augusti, 2015 at 10:41

    Jag undrar lite vart jag kvalificeras någonstans. Det är svårt det där, men jag fick barn för senast 4 år sedan. Mina är redan 5 år och den andra 4 år. Så jag är ingen nybliven mamma direkt, kan boken vara till någon hjälp för mig? Träningen du pratar om som du ska hålla i på Rosa Skrot (som jag är supernyfiken på , alltså Rosa Skrot), är det för nyförlösta mammor eller bara mammor? Jag måste göra något åt min vikt, måste få bort extra kilona men har fastnar rejält. Jag provar saker men är kvar på samma. Får banne mig panik snart.

    [Svara]

    admin Reply:

    Hej Diana! Om du har kommit igång med träningen efter dina förlossningar så kanske du stimuleras av tuffare träning, annars, alltså om du ännu inte skaffat dig träningsrutiner så tror jag att boken är perfekt för dig. Du kan starta med block 2 direkt då!

    [Svara]

  • Svara Frida 13 augusti, 2015 at 10:53

    Hej!
    Jag har köpt din bok mamma träning – i träningsprogrammet står kondition med. Vad åsyftas med kondition? Något som får upp pulsen antar jag men har du några tips på vad? Jag kan inte jogga än och inte hoppa.

    Mvh
    Frida

    [Svara]

    admin Reply:

    Precis som det står i boken; något som gör dig lite svettig och rosig på kinderna. Promenader, cykling eller roddmaskin kanske?

    [Svara]

  • Lämna kommentar