Träning, Videobloggar

Filmad övning med lördagsvanor

Ett av blocken i dagens pass bestod av en riktigt klurig rotationsövning tillsammans med marklyft och rodd. Vi körde 45 sekunder på vardera övning med 15 sekunder vila, 3 varv totalt. Sjukt jobbigt!

Våra lördagar ser ofta likadana ut med träning på förmiddagen, lunch på stan och sedan hemmahäng och flera timmar matlagning för Hans del. På helgerna brukar vi satsa extra mycket på middagen och Hans gör ofta 4-rättersmenyer. Sen kommer det alltid gäster hit vid 17 och så blir det världens bästa kväll!

Idag åt vi lunch på vårt nya favoritställe Falafelbaren på Hornsgatan innan lite glass på 18 smaker och en sväng på Hemköp.


Älskar höstoutfits!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

6 Kommentarer

  • Svara Saras Träningblogg 16 november, 2013 at 15:59

    Vilken härlig lördag 😀

    [Svara]

  • Svara Marie 16 november, 2013 at 18:33

    Så snygga ni är!

    [Svara]

  • Svara Lördagskvälls-träning | Lisa & livet från den ljusa sidan 16 november, 2013 at 22:07

    […] Celsius. Funkade faktiskt, spelar ingen roll om det är koffeinet eller placebon som gör det. Inspirerad av Lofsan var jag sugen på att testa pulshöjare med bålstyrka i form av joystick så det var ju en […]

  • Svara charlotte 17 november, 2013 at 18:13

    Hej,
    Efter att ha många år jobbat med administrativt arbete och sitter mycket framför datorn så börjar hållningen bli förfärlig.

    Jag skulle tycka det vore superintressant om du kunde visa övningar som garanterat gör att man får bak axlar och rak rygg igen.

    Tack för en positiv träningsblogg. Din personlighet och dina uttalande på nyhetsmorgon inspirerar.

    [Svara]

  • Svara mari 17 november, 2013 at 19:28

    roliga tips. och finfin bild på dig och mannen =)

    [Svara]

  • Svara C 17 november, 2013 at 21:01

    Falafel, 4-rätters och glass – VAD skulle Olga säga om detta?! Förlåt, kunde inte låta bli 😉 Så jäkla nice men nån som inte är så satans nitisk med vad man äter! Jag tycker också att man över lag ska äta bra och nyttig mat men att det absolut inte är en dödssynd om man unnar sej något extra på t ex helgen. När man tränar mkt finns det utrymme för någon extra liten utsvävning. Förresten, har du några bra tips när man ska börja jogga lite smått nu igen efter graviditeten? 6 månader sen, har tränat en del core, har starkt knip och gått mkt raska promenader! Tack för en bra blogg! Kram C

    [Svara]

  • Lämna kommentar