Träning, Videobloggar

Filmad övning: axelpress och bicepscurl kombinerad med halva burpees

[videofyme id=”600964″ width=”480″ height=”360″]

Ett sätt att höja intensiteten i sina styrkepass och variera sig är att lägga till halva burpees till de vanliga övningarna. Jag kommer visa fyra olika varianter som inspiration. Man behöver inte göra pushupdelen om man inte orkar utan bara hoppet bakåt.

Previous Post Next Post

You Might Also Like

Skriv kommentar

  • Svara Johanna 19 augusti, 2012 at 14:07

    Hej!

    Tack för en bra blogg. Du har inte lust att börja skriva vilka vikter du använder i övningarna. Jag testar ofta dina övningar på gymmet och det tar ett par rep innan jag hittar rätt vikt. Lär jag mig istället hur jag brukar ligga i rellation till dina vikter så kommer jag att hitta ”mina” vikter snabbare.

    Bara en tanke och ett tips. Härlig städsöndag på er 🙂

    [Svara]

    Lofsan Reply:

    Jag tycker inte att det är så viktigt villa vikter jag använder. Jag provar mig fram varje pass. Det är så mkt dagsforn, placering i passet och liknande som spelar roll också. Dessutom är jag väldigt stark för att vara liten tjej och jag vill inte att andra ska känna sig svaga för att de jämför dig med mig.

    [Svara]

  • Lämna kommentar