Lofsan

Feeling good!

Klar med 30 min hemmaträning i köket! Så skönt! Bjuder på min och Baxters favoritövning för benen som vi precis kört.
[videofyme id=”683779″ width=”500″ height=”320″]

Previous Post Next Post

You Might Also Like

10 Kommentarer

  • Svara ElinF 21 november, 2012 at 19:57

    Älskar din lugg sådär, du ser sjukt busig ut, haha. Om man inte har barn så kan man ju köra med liten hund. (..eller låna grannens barn?) En höbal går också bra!

    [Svara]

  • Svara Teres 21 november, 2012 at 22:15

    Hejsan! Jag har hittat till din blogg och tycker den är väldigt bra, har fått många bra tips ifrån den. Jag har ganska kraftiga ben och rumpa och undrar vilken träning som är bäst om man vill slimma till benen. Går jag ner i vikt syns det mest på överkroppen så nu vill jag hitta några övningar som är bra för att slimma till benen för dom lär väl aldrig bli mindre:) Du får gärna skriva ett inlägg eller om du har något inlägg från innan ?! Mvh Teres

    [Svara]

  • Svara Marie 21 november, 2012 at 22:26

    Superbra tips, måste prövas imorgon! Har du fler tips på övningar där barnen kan vara med? Å

    [Svara]

  • Svara Cecilia 21 november, 2012 at 22:42

    Tack för all inspiration! Älskar hemmaträning men hade jag bott i Stockholm hade jag ju tränat på Rosa Skrot..

    [Svara]

  • Svara Erica 21 november, 2012 at 23:02

    Jisses vilken jobbig övning, och du ser inte ens andfådd ut 🙂 Bra jobbat!

    [Svara]

  • Svara Anneli 21 november, 2012 at 23:07

    Vabbar denna vecka och behöver all inspiration för hemmaträning, tack!!!

    http://lifeincerise.wordpress.com/
    Min dagbok om mitt liv….

    [Svara]

  • Svara Maria 22 november, 2012 at 08:45

    Tack för all inspiration till hemmaträning! Har kört styrka hemma nu i 1,5 månad. Har endast löptränat innan. Jösses vilken skillnd. Jag har helt plötsligt fått platt mage!! Plankan är grejen. Har liksom inte trott att det skulle ha haft sådan effekt. Sedan har det dykt upp lite muskeler på armar och axlar också.
    Jag har till och med haft ”träningsdejter” hemma då min kompis har kommit och tränat med mig. Vi träffas mer nu när vi tränar än innan 🙂 och så blir vi vältränade på kuppen. Mycket bättre istället för att ta en fika varje gång.
    Att jag inte kommit på det här med hemmaträning innan. Nu slipper jag det här med att pussla med mannens träningstider och mina träningstider.
    Jag har till och med fått komplimanger på jobbet att jag ser mer tränad ut. Så de undrar hur jag gör och då har jag berättat om din blogg och hemmaträning. Så nu har jag nog ökat antalet bloggläsare åt dig:-)

    Tack än en gång för en fantastiskt blogg.

    [Svara]

  • Svara emelie 22 november, 2012 at 10:05

    Ser väldigt gulligt och mysigt ut =)

    [Svara]

  • Svara Sara 22 november, 2012 at 11:43

    Hej Lovisa,
    Jag försökte maila dig men din mail funkade inte. Kanske är den full.
    Undrar om du fortfarande har fullt med PT-kunder. Jag är nämligen på jakt.
    Kan träna i princip när som helst. Är frilans och styr över mina dagar själv.

    Hör gärna av dig!
    Sara

    [Svara]

  • Svara Stina 22 november, 2012 at 14:03

    Hej!
    Jag vill hemskt gärna veta hur man upptäcker ett instabilt bäcken? Och om du har fått det efter graviditeten, kan du träna upp stabiliteten igen så att du kan köra ex. tunga benövningar, eller kommer instabiliteten bestå?

    [Svara]

  • Lämna kommentar