Lofsan

Efter träning

Vatten, smoothies och banan. Bästa återhämtningsreceptet. Jag är beroende av de första två. 🙂


Kul träningspass idag. Mest övningar i TRX, bandet som hänger ner. Då jobbar man bara med sin kroppsvikt, det gillar jag. Man måste vara noggrann med tekniken bara och ha en bra övningsbank. Fråga på ditt gym om någon kan visa dig hur man gör om du är osäker.

Vi gjorde en utflykt på Värmdö idag. Spanar på utemöbler till vår terrass. Jag tror att vi äntligen bestämt oss nu. Ska bara bestämma oss för vilken grill vi ska ha också och hur vi ska möblera. Angenäma problem.

Hoppas ni har en bra lördag!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

1 Kommentar

  • Svara Sara 14 april, 2012 at 18:52

    Hej hej !
    Toppen blogg!
    Sen jag blev tippsad om dig har jag inte kunnat slita mig!
    Snott lite saker från dig så som videon om magövningar efter graviditet och ett bålträningspass på boll!
    Jag blir jätte inspirerad av att läsa din blogg.
    Då jag efter man och 2 barn tappade hela mig själv och har gått upp 35 kg som jag nu kämpar med!
    Har en fråga angående magövningarna, är det alltid så efter att man har fött barn!
    Min minsta är nu 2 år och jag som Aldrig någonsin innan (förutom några få tillfällen) tränat förrens nu typ!
    Vanliga förlossningar.
    Nu gör jag friskis&Svettis, spinning och zumba och egna hemma övningar som då innan var det vanliga situps och armhävningar.
    Nu efter att jag såg din video försöker jag göra mer bålträning!
    Har du några fler tips? Mer filmer på bålträning?
    Mvh Sara

    [Svara]

  • Lämna kommentar