Lofsan

Del 3: konditionsträning med kettlebell

[videofyme id=”631073″ width=”480″ height=”270″]

Här är den tredje pyramiden i serien. 10 bicepssvingar med supinerat grepp och 10 sumosquats ner till golvet på varje vikt. Kör neråt när du kört på tyngsta vikten. Vila 2 min mellan två varv. Kombinera gärna med de andra pyramiderna.

Previous Post Next Post

You Might Also Like

5 Kommentarer

  • Svara sophia 24 september, 2012 at 16:10

    Är detta ett typ av pass som skulle passa för mig?

    [Svara]

    Lofsan Reply:

    Jepp!

    [Svara]

    sophia Reply:

    Hurra!! Kul.

    [Svara]

  • Svara Anna 25 september, 2012 at 09:01

    Tack för ett jättebra o flåsigt pass! Nu när jag bor lite för långt bort för att träna med ”the real Lofsan” får jag köra på distans 😉 Körde ett varv + 2 tabata intervaller på löpbandet efteråt – är det ett ok upplägg?

    [Svara]

  • Svara Vilken härlig dag hörni | erdoderdo 25 september, 2012 at 14:23

    […] kulan på ryggen eller mot bröstet. Jag gjorde mot bröstet med rumpan mot en vägg. Bicepssvingar visar Lovisa här. Viktigt att tänka på är att hela tiden suga in naveln mot ryggraden och hålla upp […]

  • Lämna kommentar