Lofsan

Bekvämlighetszonen

Jag och min kompis Sofia har precis avslutat ett pass med samma upplägg som jag skrev om häromdagen. 100 reps per övning, fyra varv med tre övningar från 40 repetitioner ner till 10.

Block 1: Kettlebellsving, utfallssteg framåt med kettlebell, sumosquats med kettlebell

Block 2: Löpning, knäböjshopp, gång i max lutning

Det är kul att träna med sällskap, vi båda kunde verkligen pressa oss. Jag försöker peppa Fia att lämna bekvämlighetszonen och jag lyckades verkligen. Jag själv känner att ingenting är jobbigt, en sån fantastisk känsla. Världens boost av självförtroendet!

Nu ska Fia, jag, våra män och alla barn åka ut på landet!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

3 Kommentarer

  • Svara S 6 juni, 2012 at 14:33

    Hej!
    Hur gick det i tävlingen om en Skip Hop väska? Nyfiken:)

    [Svara]

  • Svara Lisa - Mamma till Alva och Noah 6 juni, 2012 at 20:54

    Hej, jag måste bara fråga..

    Om man inte vill gå ned i vikt men ändå bygga muskler, vilket är bästa sättet att gå tillväga då? Räcker det att styrketräna 3 dagar i veckan och köra kondition utöver det? Och kosten?

    [Svara]

  • Svara Lina VARDAGSSNYGG.SE 6 juni, 2012 at 21:19

    Kettlebellsvingarna*100 gav sjuuuk träningsvärk. OMG.
    Kram Lina

    [Svara]

  • Lämna kommentar