Lofsan, Träning, Videobloggar

Bålträning i TRX

[videofyme id=”496414″ width=”480″ height=”270″]

Dessa övningar är relativt avancerade och det är få som klarar mer än en i taget utan vila. Mycket fokus på bål och höfter och skulderbladen! Sug in naveln och pressa upp ländryggen mot taket utan att puta med rumpan mot taket.

Previous Post Next Post

You Might Also Like

3 Kommentarer

  • Svara ❤ TUMADRE - ensamstående mamma till två ❤ 1 maj, 2012 at 11:57

    Ah, inspark med benen i kombination med armhävningar har jag testat på hemma. Grymt! Ska testa ikväll om jag pallar lägga till det där momentet att slå utåt med benen också. Kanske ett par reps bara… Tvivlar på att jag i så fall skulle orka göra cyklingen på slutet också. Ouch! 🙂

    [Svara]

  • Svara Västgötskan 1 maj, 2012 at 12:17

    Burn mage burn!! 😀

    [Svara]

  • Svara Lina 1 maj, 2012 at 12:55

    Tack för en väldigt intressant blogg! Jag läser varje dag! Du är väldigt inspirerande vilket har gjort att jag nu kör ganska hårt med träningen! Tack igen!

    [Svara]

  • Lämna kommentar