Lofsan, Träning, Videobloggar

Bål- och axelträning med stång

[videofyme id=”497502″ width=”480″ height=”360″]

Jag fokuserar mycket på bålstyrka både i min egen och i mina kunders träning. Det är viktigt att ha en stark och rörlig bål, det minskar skaderisken och ökar träningseffekten. I denna övning kör jag med en 5-kilosstång och supersettar med övningen ”trippeltian” för axlarna. Så jobbig men effektiv kombination!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

5 Kommentarer

  • Svara emlan 2 maj, 2012 at 06:24

    Tack för en inspirerad blogg;)

    [Svara]

  • Svara I min lilla lilla värld 2 maj, 2012 at 06:31

    Hördudu bruden!! Du börjar ju biffa till dig lite. Mer axlar har du minsann fått på sista tiden. Snyggt jobbat

    [Svara]

  • Svara lotta 2 maj, 2012 at 12:51

    Wow, bra tips. TACK!

    [Svara]

  • Svara sofia 2 maj, 2012 at 12:56

    Hej Lovisa!
    Tack för en fantastiskt inspirerande blogg! Jag undrar om du ska starta en ny challenge under sommaren! Jag missade den du startade vid årsskiftet och skulle tycka det vore superbra om en ny startade nu i sommar!
    Mvh Sofia

    [Svara]

  • Svara Malou 3 maj, 2012 at 07:44

    Hej Lovisa! Det var några år sedan du fick mig uppför Hammarby-backen:) det var tider det! Det är så kul att via din blogg ha möjlighet att följa dig. Personligen efterlyser jag övningar med kelltle-bells som är mina favoriter just nu, jag har lite svårt att hitta på variation det blir ofta samma sak….

    Hälsnigar Malou

    [Svara]

  • Lämna kommentar