Lofsan

Avancerad magövning i sidoplanka

[videofyme id=”627608″ width=”480″ height=”360″]

För dig som vill ha en tuffare magövning som gör magen både plattare och starkare är denna typ av planka perfekt. Kolla hur man kan avancera den med hjälp av knäet. Grymt effektiv!

Previous Post Next Post

You Might Also Like

7 Kommentarer

  • Svara Sophia 20 september, 2012 at 11:25

    Vill prova!

    [Svara]

  • Svara Maria 20 september, 2012 at 11:39

    Grymt !! Ännu ett bra tips på toppenövning ..
    =)

    [Svara]

  • Svara Helena 20 september, 2012 at 13:18

    Tack för tipset! Den ska jag köra i em!
    Alltid kul att testa nya övningar 🙂
    Du står bara stilla i några få sekunder innan du växlar till andra sidan, antar att man kan låsa en stund också, eller vad är tanken?
    /Helena

    [Svara]

    Lofsan Reply:

    Absolut! Tex köra tabata med statiskt i 20 och sen 10 rak och 20 statiskt på andra sidan.

    [Svara]

  • Svara FIA FIT 20 september, 2012 at 14:39

    Den får läggas till mitt mål. I december ska jag klara allt. Vi snackar plankan i 60 sekunder, chins, armgång och tja… varför inte sidoplanka!

    [Svara]

  • Svara Evelina 20 september, 2012 at 19:40

    Åh, äntligen en rolig planka. Tycker det är så tråkigt att planka annars men den här var ju kul när det händer lite

    [Svara]

  • Svara Birgitta 21 september, 2012 at 18:05

    Toppentips, den ska testas! 🙂 /B

    [Svara]

  • Lämna kommentar