Lofsan

13 timmar

Idag har jag en sån där härligt mastig arbetsdag, 13 timmar sisådär. Det är tur att jag älskar mitt jobb!

Jag har en lunchpaus nu mellan två PT-kunder och sen har jag en 75 min cykelklass ikväll. Måste hämta barnen från förskolan någon gång däremellan också! 🙂

Dagens lunch blir två grillade kycklingklubbor från Kvantum (jag tycker inte om skinnet runtomkring), mozzarella, keso och bröd.

Previous Post Next Post

You Might Also Like

2 Kommentarer

  • Svara Ida 18 januari, 2012 at 20:18

    Hej Lovisa!

    Tack för en jättebra, inspirerande blogg. Jag testar fråga dig som kan – jag är lite lost. Jag blev mamma för tre år sen och har varit aktiv både innan o efter grav. Jag åker mycket längd, springer och tränar på gym och då har det främst varit klasser som Body Pump. Känner att jag vill utvecklas och bli stark. Dels för att orka men också för att pusha mig lite mer. Jag har en bra grund och är nog ganska stark men som sagt vill ha mer synliga resultat. Därför skulle jag vilja ha tips på hur jag lägger upp ett bra styrketräningsschema för ca 2 gånger i veckan. Åker längd (skejt) ca 3 gånger i veckan eller springer.

    Tacksam för alla tips! Ida

    [Svara]

    lofsan Reply:

    Tack för de fina orden!

    Om du har två pass i veckan du vill styrketräna så rekommenderar jag att du kör ett upplägg där du tränar igenom hela kroppen båda passen. Knäböj, utfall, marklyft, latsdrag, sittande rodd, bicepscurl, tricepspress, hantellyft åt sidan och plankan är bra övningar att fokusera på i början.

    [Svara]

  • Lämna kommentar